//
کدخبر: ۱۵۸۰۹۵ //
محمدیان در گفتگو با فرتاک;

شعبه بانک سینا ودفتر بنیاد علوی در ملکشاهی افتتاح شد

مدیر ملی طرح توانمند سازی مناطق محروم بنیاد مستضعفان کشور گفت: با شروع بکار طرح‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در ملکشاهی نمایندگی دفتر بنیاد وبانک سینا به عنوان بانک عامل بنیاد در این شهرستان افتتاح شده است.

شعبه بانک سینا ودفتر بنیاد علوی در ملکشاهی افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدیان در گفتگو با فرتاک‌نیوز ایلام اظهار کرد: به منظور تسریع در انجام امورات بانکی واداری و شروع بکار طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان(علوی) در شهرستان ملکشاهی بانک عامل بنیاد مستضعفان  (بانک سینا) و دفتر بنیاد علوی در این شهرستان افتتاح وشروع بکار نمود.

وی افزودک از این پس،تمامی مردم شریف شهرستان ملکشاهی که خواهان ایجاد طرح‌های اشتغال زایی روستایی از ١٠ میلیون تومان تا سقف ٢.٥ میلیارد تومان با سود ٨ درصد، و همچنین یکسال تنفس و دوره بازپرداخت ٥ ساله در این شهرستان می‌باشند،

 مدیر ملی  طرح توانمند سازی مناطق محروم  بنیاد مستضعفان کشور گفت:می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های مربوطه‌ی (مرتبط با طرح) شهرستان و ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی جدید روستایی(در چارچوب مشاور مطالعاتی)، طرح‌های نیمه تمام و نیاز به سرمایه در گردش مراجعه وتسهیلات تعین شده دریافت نمایند.

او افزود:تسهیلات پرداختی بنیاد مستضعفان باید در راستای طرح های تعریف شده این بنیاد و در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان ملکشاهی و باید به اشتغال پایدار تبدیل شوند.

محمدیان تصریح کرد: کلیه وأم‌ها، مرحله‌ای و با نظارت جدی و دائم  تمامی ارگان‌های شهرستان پرداخت و هر گونه تخلف در نحوه سرمایه‌گذاری که مغایر با طرح بنیاد باشد علاوه بر جرایم سنگین با فرد متخلف برخورد قانونی م‌ شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان