//
کدخبر: ۱۵۱۶۱۹ //

مدیرانی که سال‌هاست در استان ایلام مدیراند

مدیرانی که تغییرات در ریاست جمهوری، استانداری و فرمانداری در سرنوشت مدیریتی آن‌ها تأثیری نداشته است

 مدیرانی که سال‌هاست در  استان ایلام مدیراند
به گزارش فرتاک نیوز،

هر دولت در انتصابات وزرا و مدیران میانی و رده پایین کاملاً پایگاه اجتماعی حامیان خویش را مدنظر قرار می‌دهد و به ‌شرطی از مدیران فراجناحی استفاده می‌کند که کارنامه‌ای موفق در گذشته‌ داشته باشند اما متأسفانه به این مهم در برخی ادارات استان‌ و شهرستان‌ها توجهی نشده است. 

 در استان ایلام  مدیرانی وجود دارند که در دولت احمدی‌نژاد مدیر بوده‌اند و امروز در دولت دوم تدبیر و امید هنوز مدیر می‌باشند و دولت پایگاه حامیان خود را در این ادارات را مدنظر قرار نداده است.

 مدیرانی که تغییرات در ریاست جمهوری، استانداری و فرمانداری در سرنوشت مدیریتی آن‌ها تأثیری نداشته است.

به‌راستی چرا مدیرانی که معزول دولت قبل بوده در دولت تدبیر و امید مسنددار مدیریت شوند و یا کسانی که کارنامه‌ای ضعیف در دولت‌های پیشین داشته‌اند هم‌چنان باید بر مسند امور برخی ادارات کل باشند و خبری هم از تغییر آن‌ها نیست؟

چرا یک نفر که در دولت پیشین عهده‌دار مدیریت اداره‌ای بوده و عملکردی قابل دفاع نداشته است دوباره باید جایگاه اداری و مدیریتی خویش را در دولت جدید که برآیند شعار تغییر خواهی مردم بوده است حفظ کند و پرچم‌دار اعتدال‌گرایی شود؟ اگر قرار بود همین مدیران حفظ شوند، چرایی رأی اکثر مردم به تدبیر و امید چه بود؟

 با فرا جناح‌گرایی مخالف نیستیم اما به‌ شرطی که فردی که حکم مدیریت گرفته است یا حکم مدیریتش تمدیدشده در گذشته کارنامه‌ای موفق داشته است نه اینکه معزول دولت قبل باشد و در دولت جدید بکار گرفته شود.

 در برخی ادارات در شهرستان‌ها چندین سال است کسانی بر صندلی مدیریت تکیه زده‌اند که تا به حال نه نشست خبری با اصحاب رسانه و جراید محلی برگزار کرده‌اند و نه در فضای مجازی پاسخگوی سؤالات بوده‌اند و فقط هرازگاهی در فضای مجازی استیکری ردوبدل می‌کنند.

 این مدیران تا به امروز با دو رئیس‌جمهور، چندیت  وزیر، و استاندار وفرماندار! کار کرده‌اند بی‌آنکه حتی فکر تغییر آن‌ها در ذهن هیچ‌کدام خطور کرده باشد. 

 حال آنکه بسیاری معتقدند ایجاد تغییر می‌تواند به دلیل بی‌کفایتی مدیر نباشد بلکه تغییر اساساً باعث ایجاد انگیزه و حرکت در سازمان و اداره مدنظر می‌گردد.

یادداشت: ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان