//
کدخبر: ۱۵۰۲۹۹ //
فرماندار چرداول:

انجمن معتادان گمنام نمونه موفقی در مبارزه با بیماری اعتیاد است

یکی ازانجمن های مردم نهاد درکشورواستان که توانسته درمبارزه با اعتیاد وکمک به معتادین برای رهایی از بیماری اعتیاد موفق عمل کند انجمن na است.

انجمن معتادان گمنام نمونه موفقی در مبارزه با بیماری اعتیاد است
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش سراسری انجمن معتادان گمنام با حضور فرماندار چرداول در شهرسرابله برگزار شد.

مراد یگانه فرماندار چرداول در همایش سراسری انجمن معتادان گمنام در سرابله گفت: امروزه در سطح کشور برای مبارزه وپیشگیری از اعتیا د به مواد مخدر هزینه های کلانی برای داشتنن یک جامعه سالم وپاک انجام می گیرد تا اینکه بتوان از افتادن جوانان وخانوادها به دام بیماری اعتیاد جلوگیری شود.

او افزود: هزینه‌های مادی معنوی وجانی زیادی در این راه انجام گرفته تا اینکه بتوان از گسترش بیماری اعتیاد که سرمنشاء تمامی آسیب‌های اجتماعی و نابسامانی‌های که بوجود آورنده جرائم و بی‌نظمی در محیط اجتماعی و خانوادهاست جلوگیری شود.

فرماندار چرداول با اشاره به عملکرد انجمن معتادان گمنام در مبارزه با بیماری اعتیاد در کشور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در مهار و درمان اعتیاد ضروری است و انجمن معتادان گمنام نمونه موفقی در این مقوله می‌باشد که چه در سطح کشور چه در سطح استان بسیار موفق عمل کرده است

او گفت: وارد شدن مردم در بحث پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از گسترش آن در جامعه می‌تواند نقش اصلی و تعیین کننده‌ای داشته باشد که این امر از طریق فعال کردن سمن‌ها محقق شود.

او افزود: اثربخشی معتادان بهبود یافته بر گروه بیماران بالاست و این همایش فرصتی است تا اعضای معتادان گمنام پیام نشاط بدون مصرف مواد مخدر را اشاعه دهند.

یگانه اضافه کرد: نقش سازمان‌های مردم نهاد در زمینه مبازه با پدیده اعتیاد به مواد مخدر پررنگ است و در این میان مشارکت اجتماعی و همدلی برای بهبودی و رهایی از اعتیاد، راهبرد این سازمان‌ها از جمله انجمن معتادان گمنام است که بیماران برای بهبودی یکدیگر دست یاری به سوی هم دراز می‌کنند.

فرماندار چرداول در پایان این همایش گفت: ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این همایش از مسئولین شهرستان می‌خواهم که در زمینه های معنوی نهایت همکاری رابا انجمن معتادان گمنام شهر سرابله را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان