//
کدخبر: ۱۴۹۱۶۳ //
امام جمعه ایلام:

نمایندگان مجلس نباید وامدار حزب و جناح‌ها شوند

امام جمعه ایلام:مجلس بالاترین نقش را در اداره کشور دارد و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس با توجه به قانون اساسی ما که مفید و راهگشا و کارآمد است، بتوانند مشکلات تورم و بیکاری مردم را مرتفع سازند.

 نمایندگان مجلس نباید وامدار حزب و جناح‌ها شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: سران نظام جمهوری اسلامی در روز یکشنبه خدمت رهبر انقلاب شرف یاب شدند که رهبر انقلاب در این دیدار، به ثمره مقاومت و استقامت در برابر استکبار جهانی اشاره کردند.

او بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به مقاومت 22 روزه مردم و حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی و شکست آنان در 8 روز اشاره کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، این پیروزی را ثمره استقامت و نشان از فروریختگی رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه این شکست‌ها ضعف آمریکا در برابر انقلاب اسلامی ایران است، افزود: اثرگذاری انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی در منطقه بیانگر این مسئله است که شعاع این انقلاب هرلحظه بیش‌ازپیش در عالم فراگیرتر می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار، در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط سخت اقتصادی مردم در این روزها اشاره ئ اظهار کرد: به حول و قوه الهی، این سختی‌هایی که بر دوش ملت است گذرا است و شیرینی پیروزی مقاومت و استقامت خود را به‌زودی خواهند چشید.

او در ادامه به سالروز شهادت شهید مدرس و نام‌گذاری روز مجلس اشاره کرد و افزود: شهید مدرس نه از تهدید می‌ترسید و نه در رسالت خود کوتاهی می‌کرد، فردی بود که با تمام توان در مقابل رضاشاه ایستاد و این ایستادگی منجر به شهادت او شد، این شیوه و منش امروزه باید الگوی نمایندگان ما باشد.

امام‌جمعه ایلام، به نقش و جایگاه مهم نمایندگان در مدیریت جامعه اشاره کرد و افزود: نمایندگان در مجلس و مهم‌ترین جای کشور هستند اگر این نمایندگان متعهدانه و دلسوزانه عمل کنند وضعیت کشور نباید این‌گونه باشد.

اویادآور شد: مجلس حق نظارت و استیضاح دارد و می‌تواند ریل‌گذاری کشور را ترسیم کرده و در امورات محوله تنها مردم را در نظر داشته باشند و پاسخگوی مردم بوده و دغدغه‌های شخصی را دخیل ندهند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار بابیان اینکه نباید نمایندگان مجلس وامدار حزب و جناح‌ها شوند، افزود: مجلس بالاترین نقش را در اداره کشور دارد و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس با توجه به قانون اساسی ما که مفید و راهگشا و کارآمد است، بتوانند مشکلات تورم و بیکاری مردم را مرتفع سازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه خطبه‌ها یادآور شد: کلیات قانون اساسی کشور کم‌نظیر است و این قانون بالاترین حقوق را برای مردم قائل شده است اما در مواردی نیاز به اصلاح دارد و مجلس موظف است که نابسامانی‌هایی که در اجرای این قانون وجود دارد را حل‌وفصل نماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان