//
کدخبر: ۱۴۱۷۵۵ //

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ۱۳ آبان

قاسم سلیمانی‌دشتکی با ارسال پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و استان ایلام تبریک گفت.

 پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز 13 آبان
به گزارش فرتاک نیوز،

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم 

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور رخدادهای سرنوشت‌سازی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است. حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است. 

13 آبان ماه، روز دانش‌آموز، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان عالم، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی است.

پر واضح است که همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی(ره) همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان ایلام تبریک عرض نموده و از آحاد مختلف مردم دعوت می‌کنم که در راهپیمایی روز 13 آبان حضور گسترده داشته باشند و یک بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان دوباره ببندند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان