//
کدخبر: ۱۳۷۰۳۲ //

اینجا، راه تو را می‌خواند

در اربعین امسال حدود 400 کیلومتر زیرساخت ارتباطی در استان آماده شده است.

  اینجا، راه تو را می‌خواند
به گزارش فرتاک نیوز،

آن زمان که در جلسه ستاد اربعین کشور در تهران رحمانی فضلی وزیر کشور از زحمات سلیمانی دشتکی استاندار پرتلاش ایلام با احترام یاد می‌کند و می‌گوید؛ امروز به واسطه حضور آقای سلیمانی در ایلام انقلابی در زیرساخت‌های اربعین استان صورت پذیرفته است و او بایست پرقدرت به کار خود ادامه دهد چرا که به نظر وزیر وی در این یک سال از موفق ترین استانداران کشور بوده است، این خبر به اصرار استاندار ایلام رسانه‌ای نمی‌شود. این درحالی ست که برخی کماکان انگشت اشاره را به طرف او گرفته‌اند و تهدید به رفتنش می‌کنند غافل از آن که مدعی، خود دیر زمانی ست از یادها رفته است و این ایلام است که امروز در کانون توجه قرار گرفته است.

 این روزها استان ایلام به طرز عجیبی مورد توجه مردم و مسئولان کشور قرار گرفته است. چند قدم مانده به اربعین اینجا شور حسینی برپا شده است. جنب و جوش مسئولان و مردم برای برپایی یک اربعین باشکوه دیگر کاملاً هویداست. در اینجا مردم جای جای استان مشتاقانه در انتظار پذیرایی از زوار اربعین هستند.

مسئولان استانی و در راس آنان استاندار پرتلاش استان با رایزنی‌های گسترده خود، ایلام را مرکز توجه کشور قرار داده است. در یک هفته اخیر شاهد حضور پرشمار مسئولان ارشد کشوری و لشکری در استان ایلام بودیم. از مسئولان عمرانی تا امنیتی، از مسئولان کشوری تا لشکری، از مسئولان ایرانی تا عراقی و همه و همه ایلام را به تابلویی زیبا و تصویری گویا از کار و تلاش و کوشش در منظر افکار عمومی مبدل کرده است.

پرواضح است که این جلب توجه با خود انرژی مثبتی را روانه ایلام کرده است. حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ایلام، دو وزیر کشور ایران و عراق، 5 معاون وزیر، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، رئیس بنیاد مستضعفان کشور و تعدادی دیگر از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در هفته اخیر ایلام را در کانون اخبار کشور قرار داد. آنچه که در این رفت و آمدها معنا دار بود قدرشناسی و تقدیر و تشکر این مقامات بلند پایه از مردم استان و خدمات ارزنده‌ای بود که تاکنون در استان ایلام صورت گرفته است. اقداماتی که به تعبیر وزیر کشور اصلاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

در اینجا به اختصار به گوشه‌ای از اظهار نظر مسئولان ارشد کشور در ایلام طی هفته اخیر اشاره می‌گردد؛

رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛ حامل سلام گرم مقام معظم رهبری به مردم ایلام هستم. 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور؛ اقدامات جهادی و انقلابی در زیرساخت‌های اربعین به همت سلیمانی استاندار ایلام صورت گرفته است و این جای تقدیر دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور؛ ️استاندار  و مجموعه مسئولان استان با جدیت پای کار هستند. اقدامات قابل تحسینی در استان در موضوع اربعین صورت گرفته است.

وزیر کشور ایران؛ در اینجا یک نهضت عظیم ایجاد شده است. وضعیت زیرساخت‌ها نسبت به گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست. ایلام خود به تنهایی توان برگزاری اربعین را دارد. از استانداران ایلام و خوزستان تشکر می‌کنم. 

وزیر کشور عراق؛ تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روابط عراق و ایران ندارد. آماده هرگونه همکاری با مسئولان ایرانی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین هستیم. 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛ عزم بنیاد برای توسعه استان ایلام جدی ست. طرح توسعه پایدار شهرستان ملکشاهی در دستور کار بنیاد مستضعفان است.

معاون وزیر ارتباطات؛ در اربعین امسال حدود 400 کیلومتر زیرساخت ارتباطی در استان آماده شده است.

و ... جان کلام آن که وقتی وزیر کشور به عنوان مسئول بلافصل استاندار ایلام به وی ماموریت دوباره می‌دهد تا سند جامع اربعین سال آینده را تدوین کند، باید گفت؛ اینجا، راه تو را می‌خواند و جاده‌ها روان‌تر از قبل شده است تا همچنان همگام با مردم و دیگر مسئولان استان و کشور سعادت همراهی و هم قدمی با زائران اربعین حسینی داشته باشید.

گزارش: ایرج فریادیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان