//
کدخبر: ۱۲۷۱۸۳ //

نشست کارگروه تنظیم ساختار حوزه معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری‌ها در شیراز

ضرورت توجه به ارتقا و افزایش چارت فعلی حوزه معاونین عمرانی در بخش‌های کارشناسی به خصوص در فرمانداری‌ها و بخشداری امری لازم و اجتناب ناپذیر است.

 نشست کارگروه تنظیم ساختار حوزه معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری‌ها در شیراز
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام در این کار گروه گفت: در ساختار امروزی معاونت امور عمرانی استاتداری‌ها تناسب درستی بین اختیارات و وظایف وجود ندارد.

۲۰۱۸-۰۹-۱۳_۲۰-۴۷-۵۷

او افزود: برای پیشبرد و اثر بخشی روند اجرای پروژه‌های عمرانی باید در ساختار دفاتر زیرمجموعه معاونت عمرانی از جمله دفترفنی، امورشهری و امور روستایی تجدیدنظر شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: باید ضمن برنامه‌ریزی دقیق  به موضوع‌های مهمی چون معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، سرمایه‌گذاری در حوزه شهرها و روستا، آب و محیط زیست توجه ویژه شود.

کرمی ادامه داد: ضرورت توجه به ارتقا و افزایش چارت فعلی حوزه معاونین عمرانی در بخش‌های کارشناسی به خصوص در فرمانداری‌ها و بخشداری  را امری لازم  و اجتناب ناپذیر است.

او  افزود: با توجه به حجم زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام  برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و از طرفی محدویت‌های بودجه‌ای، کمیته مشترک فنی  و کارشناسی دولت و مجلس باید با اولویت‌بندی و ایجاد مشوق‌های لازم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله تبصره  ۱۹قانون بودجه و ماده ۲۷الحاق موادی به قانون تنڟیم بخشی از مقررات مالی دولت هرچه سریع‌تر زمینه واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی را فراهم کند .

خبرنگار ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان