//
کدخبر: ۱۲۶۶۸۴ //

نمایندگانی که با فرهنگ غریبه‌اند

نمایندگانی که وزیر فرهنگ وارشاد را در سفر به استان ایلام همراهی نکرده و باعث دلخوری اصحاب رسانه وفرهنگ وهنرشدند

نمایندگانی که با فرهنگ  غریبه‌اند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سفری دو روزه به استان ایلام داشتند. در این سفر ضمن برگزاری دیدارها و جلسات مکرر با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ایلام هم با وضعیت کنونی این استان آشنا شدند و هم مزیت‌های فراوان موجود آن را به عینه مشاهده کردند و البته تفاهم‌نامه‌ای با اعتبار بسیار خوب هم با استانداری منعقد نمودند . 

این سفر در کنار توفیقاتی که داشت اما باعث دلخور ی جدی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  شد .

نمایندگان استان ایلام هیچکدام در این سفر نه تنها وزیر را همراهی نکردند که در هیچکدام از برنامه‌های ایشان نیز شرکت نکردند و این عدم شرکت سوالات جدی ای را از عملکرد و نوع نگاه نمایندگان را به دنبال داشت. 

ظریفی  می‌گفت احتمالا چون حوزه فرهنگ و هنر نان و آب چندانی نداشته نمایندگان حاضر نشده اند در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند . 

هر چند ایشان به مزاح این جمله را گفته اند اما در دل همین شوخی می‌توان به خیلی از واقعیات موجود در رفتارهای نمایندگان پی برد . 

جای سوال جدی دارد که بی اعتنایی آنان به بحث بسیار مهم فرهنگ و هنر استان و جامعه پرتلاش و اثرگذار آن چه بوده است؟ در حالی که آنان در تعطیلات دو هفته‌ای مجلس هم به سر می برند چگونه است که زحمت حضور را به خود نداده اند؟ و ... در این باره سخن برای گفتن زیاد است که در فرصتی دیگر (اما به نزدیکی) حتما با نمایندگان و مردم در میان خواهیم گذاشت. 

نکته پایانی تقدیر فراوان از استاندار و معاون سیاسی ایشان است که طی دو روز تمام وقت خود را در اختیار وزیر و اصحاب فرهنگ گذاشتند اصحابی که اتفاقا ذهن و حافظه پویا و ماندگاری دارند . 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان