//
کدخبر: ۲۶۳۷۳ //

حقیقتی که در مناظره سوم ثابت شد

مدیرمسئول روزنامه خراسان نوشت:رانتی بودن معاون اول، برادر و دولت روحانی در جامعه تثبیت شد.

حقیقتی که در مناظره سوم ثابت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد سعید احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان در جمع بندی مناظره سوم در کانال تلگرامی خود نوشت:

برد و باخت در مناظره نسبی است و متناسب با شرایط هر کاندیدا و نسبت به دیگر کاندیداها است.

 با این فرض:

قالیباف برنده بود چرا که به دو هدف از سه هدف‌اش رسید:

روندی شروع شده بود که آقای رئیسی و روحانی هر دو در حال رشد بودند و نتیجه آن دو قطبی روحانی و رئیسی را تقویت می کرد و این روند آقای قالیباف را در موضع سختی قرار داده بود بگونه ای که شایعات کناره گیری اش علی رغم تکذیب صریحش تقویت می شد در این مناظره او نگذاشت دوقطبی رئیسی روحانی شکل بگیرد و خودش را دوباره بعنوان کاندیدای اصلی جا انداخت مخصوصا که آقای رئیسی در مناظره لطمه خورد.

نتیجه عملیات‌های انتحاری قالیباف این شد که رانتی و 4درصدی بودن آقای روحانی و معاون اولش و برادرش و خلاصه دولتش در جامعه تثبیت شد که برای رئیس جمهور مستقر خیلی پراهمیت است نتیجه اینکه اگر جلوی روند رو به رشد روحانی را  معکوس نکرده باشد حداقل از ادامه روند جلوگیری کرد.
 

 آقای قالیباف اما نتوانست هدف سومش را که جمع کردن رای های ریخته شده را به خوبی انجام دهد چرا که  تردیدها درباره عملیاتی بودن تعهدهایش برطرف نشد.
 

به نظر من اگر نظرسنجی های کشوری (نه مراکز استان های صدا و سیما) اعلام شود روندهایی که هردو به ضرر قالیباف بود معکوس خواهد شد اما نکته مهم این است که بسیاری که تصمیمشان را گذاشته بودند برای بعد از مناظره سوم، همچنان نتوانستند تصمیم بگیرند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان