//
کدخبر: ۲۴۷۸۳ //
کاظمی:

اصلاح‌طلبان در این انتخابات ید واحده خواهند بود

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در فضای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت که اصولگرایان به دنبال اختلاف‌افکنی بین اصلاح‌طلبان هستند در حالیکه اصلاح‌طلبان در این انتخابات ید واحده خواهند بود.

اصلاح‌طلبان در این انتخابات ید واحده خواهند بود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کاظمی اظهار کرد: من فکر می‌کنم بعد از اولین مناظره تلویزیونی جرقه کوچکی در فضای رقابت‌های انتخاباتی به وجود آمده و فضا قدری گرم‌تر شده است اما باز هم نیاز است که تنور انتخابات گرم‌تر شود که امیدواریم در مناظره‌های بعدی چنین تاثیری را شاهد باشیم.

وی افزود: در حال حاضر دو تفکر اصلاح طلبی و اصولگرایی در رقابت ها حضور دارند و برآیند من این است که تفکر تیم آقای روحانی و اصلاح‌طلبان تاکنون شفاف تر بوده است.

کاظمی اضافه کرد: البته شاهد تخریب‌هایی در فضای رقابت‌ها بوده‌ایم که به نظرم عمدتا این تخریب‌ها از جانب اصولگرایان رخ داده است. تا جایی که در برخی موارد مطالبی کاملا عکس آن چه وجود داشته بیان شده است.

نماینده مردم اردل و فارسان با بیان اینکه «اصلاح‌طلبان موفقیت بیشتری در مناظره تلویزیونی داشته اند» اضافه کرد:‌ طرف مقابل از ترفندهایی برای اختلاف افکنی بین اصلاح‌طلبان استفاده می‌کند. از جمله اینکه آن‌ها می خواهند حضور همزمان آقای روحانی و جهانگیری را پررنگ کنند و این دو را روبروی هم قرار دهند در حالیکه این چنین نیست و مطمئنا اصلاح‌طلبان در این انتخابات نشان می‌دهند که ید واحده خواهند بود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان