//
کدخبر: ۲۴۳۹۶ //
خبر خوش از ستاد قالیباف برای اصولگرایان

خبر خوش از ستاد قالیباف برای اصولگرایان

پس از نظرسنجی و سنجش محبوبیت بین مردم، یکی از دو کاندیدا از انتخابات کناره گیری خواهند کرد.

خبر خوش از ستاد قالیباف برای اصولگرایان
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین فتاحی روز پنجشنبه در نشست خبری با رسانه ها افزود: گروه جمنا از 50 هزار نفر رای گیری کرده و در نهایت 2 نفر را برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.

 

وی ادامه داد: شایسته سالاری تمام مشکلات کشور را حل می کند و در واقع سهم خواهی ها مانع می‌شود که مسئولان، از مدیران شایسته در اداره کشور استفاده کنند.

 

وی هم‌چنین گفت: تابع شورای مرکزی جمنا و موظف به اجرا هستیم لذا پس از نظر سنجی و سنجش محبوبیت بین مردم، محمدباقر قالیباف یا سید ابراهیم رئیسی از انتخابات کناره‌گیری خواهند کرد.

 

وی گفت: چهار سال فرصت کمی برای مدیریت اجرایی کشور نیست و اکنون در جامعه، سه میلیون و 500 هزار بیکار وجود دارد و 13.5 درصد جامعه زیر فقر مطلق هستند که برای حل این مشکل باید از جوانان و افرادی که توانایی دارند در مدیریت استفاده شود.

 

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمان افزود: شاخص ترین محور ما حل مشکلات اقتصادی و حل مشکل بیکاری است و هرکس که امروز بخواهد به کشور خدمت کند باید مشکلات اقتصادی را حل کند.

 

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 96 باید یک خدمتگزار را انتخاب کرد، گفت: در جامعه ما کسی که رئیس می شود دیگر قابل دسترسی نیست و وقتی به جناح و خطی وارد می شویم، میزان خدمتگزاری به مردم فراموش می شود و وقتی کسی از آزادی دم می زند، آزادی دیگران مطرح نیست لذا آزادی نباید حقوق دیگران را با خطر مواجه کند.

 

فتاحی بیان کرد: وقتی حزبی رای می آورد، افراد متخصص و متعهد جامعه کنار گذاشته می شوند و این به معنای ضایع کردن بخشی از سرمایه جامعه است.

 

وی گفت: فرصت ها با سرعت از بین می روند و مهمترین سرمایه در جمهوری اسلامی انسان های باهوش و متعهدی هستند که در کشور داریم و چرا برای فارغ التحصیلان شغل وجود ندارد؟ دانشگاه ها باید به میزانی پذیرش کنند که تحصیل کرده ای بیکار نماند.

 

وی افزود: معادن زیادی در کشور وجود دارد که بسیاری در حد خام فروشی است و کشورهای دیگر با تبدیل به صنایع و اضافه کردن ارزش افزوده، به ایران می فرستند.

 

وی گفت: در روز 2 میلیون و 700 هزار بشکه نفت خام می فروشیم و اگر این مقدار در کشور سرمایه گذاری و به صنایع زیر دستی تبدیل شود بیکاری در کشوروجود نخواهد داشت.

 

وی بیان کرد: نگاهمان باید به داخل کشور باشد اما برخی مسئولان به این موضوع اعتقادی ندارند و آیا ما از چنین مدیری انتظار داریم که در تکنولوژی نو سرمایه گذاری کند؟

 

وی گفت: قالیباف علاوه بر توجه به جوانان و نوجوانان متخصص، متعهد و توانمند، عزم جدی و قاطع در مبارزه با فساد دارد لذا اموال خود را اعلام می کند و حتی یک فرماندار در دولت او باید اموال خود را اعلام کند.

 

وی افزود: آنچه در صداقت، توانمندی، قدرت مدیریت و سلامت قالیباف می بینیم نشان می دهد که به شعارهای خود عمل خواهد کرد و پرداخت 250 هزار تومان به جوانان بیکار و ایجاد پنج میلیون شغل در چهار سال در شعارهای قالیباف وجود دارد که قطعا به آن عمل خواهد شد.

 

فتاحی با بیان اینکه نباید مشکلات کشور به پای اسلام گذاشته شود، گفت: ضعف از مکتب ما نیست و ضعف از ماست و این انسان ها هستند که نمی توانند در مسیر اسلام حرکت کنند و اگر در این مسیر حرکت کنیم می توانیم همه مشکلات را حل کنیم لذا باید در مدیریت از کسانی استفاده شود که توانمند باشند.

 

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان با بیان اینکه مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند و رکود در جامعه حاکم است، گفت: رشد تورم در چهار سال گذشته نسبت به رشد قبل از آن کمتر شده اما هنوز نرخ واقعی تورم 16 درصد است.

 

وی بیان کرد: مبلغ بزرگی معوقات بانکی داریم و عده‌ای می‌گویند اگر 2 نفر معوقات بانکی را بپردازند مشکل اشتغال کشور حل می شود و در یارانه‌ها بنا بود یک سوم آن در بخش تولید هزینه شود که نشده است.

 

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمان گفت: 90 هزار میلیارد تومان درآمد دولت از کنار یارانه‌هاست که 30 تا 40 درصد را به مردم می دهند و اگر کار دولت قبل ایرادی داشت چرا در چهار سال گذشته اصلاح نشده است و امروز همان 40 هزار تومان هشت سال پیش به عنوان یارانه به مردم پرداخت می شود.

 

وی با بیان این ادعا که تولیدکنندگان پوشاک در حال ورشکسته شدن هستند اظهار، کرد: با وجود اینکه تولیدات کشورهای خارجی با فروش در ایران افزایش یافته، سرمایه های داخلی در حال هدررفت است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان