//
کدخبر: ۲۲۴۵۱ //

اخلاق‌مداری باید محور اصلی تبلیغات تمامی نامزدهای انتخابات باشد

نماینده فردوس و طبس گفت: اخلاق مداری و دوری از تهمت و افترا باید محور اصلی تبلیغات به تمامی داوطلبین باشد.

 اخلاق‌مداری باید محور اصلی تبلیغات تمامی نامزدهای انتخابات باشد

به گزارش فرتاک نیوز، محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده فردوس، طبس و خوش‌رویه در نطق میان دستور صحن علنی امروز(4 اردیبهشت ماه) گفت: همگان هدف بعثت را تکمیل اخلاق می‌دانیم از اینرو شروع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و مشخص شدن کاندیداها، تأکید بر اخلاق مداری و دوری از تهمت و افترا باید محور اصلی تبلیغات به تمامی داوطلبین باشد.

 

وی افزود: جامعه باید به اخلاق آراسته گردد و فرهنگ عمومی مردم به سمت احترام متقابل و دستکاری بازگردد.

 

حسن‌خانی با بیان این‌که 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است، تصریح کرد: یاد وخاطره شهید گران قدر محمد منتظر قائم اولین شهید توطئه آمریکا را گرامی  می‌داریم و پیشاپیش روز معلم را به همه فرهنگیان تبریک می‌گویم.

 

وی در ادامه تأکید کرد: توجه نکردن به آموزش و پرورش یکی از مشکلات اصلی کشور است که بایستی طرح تحول آموزش و پرورش تهیه و اجرا شود. توجه به معلمین که همه ما مدیون زحمات آن‌ها هستیم، به روش مناسب و جامع در نظر گرفته شود.

 

نماینده مردم طبس ادامه داد: درخواست بنده از ریاست جلسه این است که نشست غیرعلنی برگزار و وزیر آموزش و پرورش مشکلات آموزش و پرورش را در این جلسه مطرح شود.

 

حسن‌خانی با تبریک روز کارگر گفت:‌ در سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید، اولویت‌های اقتصادی را یادآوری کند، فراهم نمودن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی که همه متخصصین و اقتصاددانان به آن واقف هستند از ضرورت‌های بسیار واجب ما در بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رکود بازار کسب و کار و رفع محرومیت فقط با اصلاح نظام مالی و پولی کشور آغاز خواهد شد، استفاده از ظرفیت بیمه‌های کشور متأسفانه فراموش شده و هنوز متولی اشتغال در کشور مشخص نشده است.

 

نماینده مردم طبس تأکید کرد: امیدوارم گزارش روز گذشته وزیر رفاه درباره اشتغال سبب شود که موضوع برنامه ریزی اقتصاد را این وزارتخانه بر عهده بگیرد.

 

وی با بیان این‌که برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در ابتدای سال دولت و مجلس بایستی برنامه منسجمی برای فعالیت بیشتر و ایجاد روحیه بسیجی و مدیریت جهادی ایجاد کند، افزود:‌ در منطقه فردوس و طبس به دلیل خشکسالی 18 ساله متأسفانه قسمت اعظم دام این منطقه از بین رفته است.

 

حسن‌خانی در پایان به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان