//
کدخبر: ۲۱۷۵۴ //

انتخابات پیش‌رو سرنوشت کشور را تعیین می‌کند/ تندروها می‌خواهند شرایط کشور را به مسیر ناامیدی هدایت کنند

معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: انتخاباتی که در پیش رو دارم تعیین کننده سرنوشت کشور است ، بنابراین باید کسانی انتخاب شوند که مسیر کشور را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنند.

انتخابات پیش‌رو سرنوشت کشور را تعیین می‌کند/ تندروها می‌خواهند شرایط کشور را به مسیر ناامیدی هدایت کنند

به گزارش فرتاک نیوز، آیین افتتاحیه دفتر حزب اعتدال و توسعه شهرستان ری با حضور مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری، محسن علیجانی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان در سالن همایش های مسجد ارشاد شهرری برگزار شد.

بانک ضمن سخنرانی در این مراسم اظهار داشت: بهترین امکان برای افرادی که علاقمند هستند در جهت بهبود شرایط جامعه گامی بردارند حزب، تشکیلات و ساختار است.

وی افزود: امروز کشور ما در برهه ای قرار دارد که نیاز به یک تغییر و تحول اساسی دارد و لذا همه مردم باید توجه کنند که انتخابات پیش رو اتفاق بسیار مهمی است که سرنوشت کشور را تعیین می کند.

معاون نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: شخصیت هایی که در گذشته موجب شدند کشور ما نتواند از ظرفیت ها و سرمایه های عظیم ملی استفاده لازم را بکند، سعی دارند با ورود در انتخابات کشور را به همان شرایط نامساعد برگردانند.

بانک ادامه داد: افرادی که با تندروی ها شرایطی ایجتد کرده بودند که هر روز شرایط تهدید ها و تحریم های کشور افزایش پیدا می کرد، جز یأس و ناامیدی چیزی برای مردم نداشتند.

وی با بیان اینکه اکنون ۷۰۰ هزار شغل در سال ایجاد می شود، گفت: کسانی را انتخاب کنید که با تداوم این برنامه ها، حرکت، توسعه و پیشرفت کشور را تدوین کنند و اجازه ندهید عده ای فرصت طلب شرایط بهبود کشور را به مسیر دیگری هدایت کنند.

معاون نهاد ریاست جمهوری اذعان داشت: دولت با امکانات خود با ارتباطاتی که کشورهای دیگر برقرار کرده صنایع بزرگی را افتتاح کرده است و یکشنبه آینده نیز در خلیج فارس پالایشگاه تولید فراورده های نفتی ایجاد می شود که بر اساس آن ایران علاوه بر اینکه تامین کننده همه نیازهای بنزینی خود خواهد بود امکان صادرات بنزین را نیز خواهد داشت که برای اولین بار چنین ظرفیتی در کشور ایجاد می شود.

بانک تصریح کرد: برای اولین بار دولت در سال ۹۵ به میزان ۱۲میلیون تن به ارزش ۱۴هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان که مستضعف ترین و فعال ترین افراد جامعه هستند خریداری کرده است که پیشرفت خوبی در حوزه کشاورزی محسوب می شود.

 

 

منبع: تهران نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان