//
کدخبر: ۲۴۰۳۹۷ //

ترافیکی سنگین در محورهای ورودی شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در مسیرهای ورودی مازندران به‌صورت سنگین و نیمه‌سنگین گزارش شده است.

ترافیکی سنگین در محورهای ورودی شمال

به گزارش فرتاک نیوز؛ علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر ورودی محور هراز به صورت سنگین است.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محور کیاسر، افزود: آمد و شد خودروها در مسیر ورودی محورهای کندوان و سوادکوه نیز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدویت‌های ترافیکی نیز طبق در محورهای استان درحال اجرا است، اضافه کرد:  تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حانلان موادسوختی و فاسدشدنی از صبح امروز در محور هراز ممنوع شد و این محدودیت از ساعت۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.

 این مسؤول با اشاره به احتمال ریزش بهمن به ویژه در محورهای هراز  و کندوان، بیان کرد: با توجه به این شرایط تاکید ما پرهیز از سفرهای غیرضروری است که ضرورت دارد رانندگان به این مهم توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال ریزش و رانش و سقوط بهمن به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان لازم است رانندگان در صورت ضرورت سفر حتما به هشدارهای پلیس توجه کرده و از توقف در مسیرهای کوهستانی که احتمال خطر وجود داشته و با تابلو مشخص شده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان