//
کدخبر: ۹۰۱۱۹ //
معاون وزیر تعاون:

دغدغه عدم امنیت شغلی را باید از جامعه کارگری حذف کرد

معاون وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی گفت: ایجاد امنیت شغلی مهمترین دغدغه کارگران ماست که باید این دغدغه را از زندگی آنها حذف کرد.

دغدغه عدم امنیت شغلی را باید از جامعه کارگری حذف کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 انوشیروان محسنی‌بندپی امشب در جشن ویژه روز کارگر در کرمان اظهار داشت: کارگران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی امام راحل نقش موثری ایفا کردند و این حضور در صحنه را در دوران دفاع مقدس نیز شجاعانه در جبهه‌ها نشان دادند.

وی اهمیت حضور کارگران را در رشد اقتصادی کشور و تولید مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت در زمینه تامین مطالبات کارگری تلاش‌هایی داشته و افزایش حقوق کارگران نسبت به تورم انجام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ابراز داشت: در هر سال شاهد رشد و افزایش حقوق کارگران بوده‌ایم، افزایش مستمری مدجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی 3.4 برابر بوده است.

محسنی‌بندپی با اشاره به حضور یکی از کارگران کرمانی در جمع کارگران نمونه کشور عنوان کرد: همچنین دو معلول کرمانی که در عرصه‌های مختلف موفق بودند از دست رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته مراکز بهداشتی درمانی ویژه کارگران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی افزایش پیدا کرده و یک هزار تخت بیمارستانی اضافه شده است.

محسنی‌بندپی ادامه داد: 360 مرکز بهداشتی درمانی در سراسر کشور به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی نیز اشاره داشت و گفت: با خرید کالای ایرانی موجب افزایش اشتغال کشور می‌شویم، باید از کالای ایرانی برای حرکت چرخه اقتصادی کشور حمایت کرد.

وی افزود: ایجاد امنیت شغلی مهمترین دغدغه کارگران ماست که باید آن را از زندگی آنها حذف کرد، کارگران معادن شرایط سخت فعالیت می‌کنند و باید ایمنی آنها حفظ شده و کار در سلامت کامل باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان