//
کدخبر: ۸۸۳۴۱ //

۴۸ طرح اشتغال زایی درگناوه مصوب شد

فرماندار گناوه گفت: سال گذشته ۴۸ طرح اشتغال زایی با ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و فراگیر ملی دراین شهرستان مصوب و برای پرداخت به متقاضیان در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفت.

 ۴۸ طرح اشتغال زایی درگناوه مصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در جلسه کمیسیون کارگری و کارگروه اشتغال گناوه افزود: این شهرستان بالا‌ترین میزان طرح‌های مصوب اشتغال روستایی و فراگیر ملی را در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داد که بخشی از این تسهیلات در سال گذشته به متقاضیان پرداخت و در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی اظهارکرد: در جلسات کمیسیون‌های کارگری علاوه بر اینکه حقوق کارگران بررسی می‌شود، باید وضعیت مطالبه و خواسته‌های پیمانکاران هم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در برگزاری ماهانه کمیسیون کارگری سعی شود بطور اساسی به مشکلات کارگران رسیدگی و راهکار‌های لازم برای کاهش نرخ بیکاری ارایه شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: طرح‌های ارایه شده اشتغال زایی این شهرستان به استان ۷۰ طرح و بیش از سایر شهرستان‌ها بود که ۴۸ طرح تائید و تلاش برای جذب همه اعتبارات تخصیصی انجام شد.

حسن غلامی افزود: بانک کشاورزی بیشترین سهم را در ارایه تسهیلات اشتغال پایدار ایفا کرده و شهرستان گناوه در بحث اشتغال زایی در استان همواره پیشگام بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان