//
کدخبر: ۸۵۵۸۲ //
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد

تشکیل بیش از ۳۶ هزار پرونده در طرح نظارت نوروزی تعزیرات

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طرح نظارت نوروزی ۳۶ هزارو ۳۰۱ پرونده در سراسر کشور تشکیل شد و ۲۲۶ میلیاردو ۲۳۰ میلیون تومان جزای نقدیتعیین شده است.

تشکیل بیش از ۳۶ هزار پرونده در طرح نظارت نوروزی تعزیرات
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدیاسر رایگانی صبح امروز -یک‌شنبه- در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد با تشکر از همکاری خبرنگاران در طرح نظارت نوروزی و همچنین سایر نهادهایی که با این سازمان هراهی داشتند اظهار کرد: در مدت طرح نظارت نوروزی که از ۱۵ اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ برگزار شد ۳۶ هزارو ۳۰۱ پرونده در سراسر کشور تشکیل شده که مجموعا ۲۲۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند و مردم امسال ملموس‌تر خدمات سازمان تعزیرات حکومتی را در طرح نوروزی مشاهده کردند.

وی افزود: بیشترین پرونده‌ها تشکیل شده متعلق به استان‌های اصفهان، تهران، مازندران و خراسان رضوی بوده و کمترین پرونده متعلق به استان‌های خراسان جنوبی، ایلام و چهارمحال و بختیاری بوده است.

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در پاسخ به سوالی در رابطه با تشکیل پرونده در مورد مدیر عامل یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار کرد: این پرونده در حال رسیدگی بوده و در حال ارایه مدارک و استنادات هستند و دلیل تشکیل پرونده طبق دریافت شکایت مردمی فروش فندقی بوده که طبق نظر

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان