//
کدخبر: ۷۱۶۶۷ //

آخرین وضعیت تولید پراید

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا از نامشخص بودن زمان توقف تولید پراید در کشور خبر داد و گفت: با توجه پیش ثبت‌نام‌هایی که برای خرید پراید انجام‌شده و با روند موجود همچنان پراید در حال تولید شدن است.


آخرین وضعیت تولید پراید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا حقیقی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در جمع خبرنگاران در زمینه توقف قطعی تولید پراید و اعلام جایگزینی برای آن، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور، قیمت و شرایط ارزی که در حال حاضر وجود دارد هنوز جایگزین مناسبی را با حدود قیمت فعلی پراید پیدا نکرده‌ایم.

 

وی با اشاره به پیش ثبت‌نام‌هایی که در خصوص پراید انجام‌شده است، گفت: همچنان موظف به جوابگویی برای شرایط ثبت نامی هستیم و فعلاً با روندی که وجود دارد همچنان پراید در حال تولید شدن است.

 

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: به‌محض اینکه قرار شد تولید پراید به‌صورت کامل متوقف شود اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پراید سالیان دراز جزء سبد مصرف خانوار‌ها بوده است، گفت: چندین سال هست که این خودرو با توجه به توانمندی که داشته و توان مالی مردم جزء سبد حمل‌ونقل خانوار‌ها در سطح کشور بوده است و اینکه ما جفا در حق یک محصولی خاص از یک شرکت خاص بکنیم خیلی منطقی نیست.

 

حقیقی درباره جایگزین پراید خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم محصولاتی همچون تیبا، تیبا ۲ یا پلتفرم‌های دیگر که در آینده به بازار عرضه خواهیم کرد و از لحاظ قیمتی اختلاف کمتری با پراید دارند را جایگزین این محصول کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۶۶۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تاسف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان