//
کدخبر: ۶۷۳۱۳ //

تجری: بازگشایی مرز پرویزخان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

نماینده قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون بازگشایی مرز پرویزخان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد هرچند که رایزنی‌ها برای بازگشایی آن ادامه دارد.

تجری: بازگشایی مرز پرویزخان در هاله‌ای از  ابهام قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد تجری در رابطه با بازگشایی مرز پرویزخان اظهار داشت: تاکنون بازگشایی مرز پرویزخان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد هرچند که رایزنی‌ها برای بازگشایی آن ادامه دارد.

 

نماینده قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرز پرویزخان جزء مرزهای پررونق اقتصادی است گفت: این مرز یکی از مهمترین مرزهای تجاری ایران با کشور عراق است و بسته بودن آن صدماتی به اقتصاد مردم منطقه وارد می‌کند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون در این رابطه جلسات متعددی با مسئولین دولت عراق گفت: در این مدت جلسات مختلفی هم در داخل استان هم با نمایندگان دراین رابطه  داشته‌ایم و اعتراضات و تذکرات خود را به این وضعیت اعلام کردیم.

 

تجری عنوان کرد: همچنین در رایزنی که با مدیران و مسئولین امنیتی و نظامی دولت عراق داشتیم وعده دادند که هرچه زودتراین مرز را بازگشایی کنند.

 

وی افزود: با توجه به زلزله اخیر و شرایط بحران روحی که بر مردم مناطق زلزله‌زده حاکم است بازگشایی این مرز می‌تواند دلگرمی خوبی برای مردم باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان