//
کدخبر: ۶۲۴۲۲ //

پرونده نجومی بگیران منتظر ارسال از سوی دیوان محاسبات به کمیسیون اقتصادی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون هم قدری تعلل کرده است، اما پیگیر فهرست خواهیم بود.

 پرونده نجومی بگیران منتظر ارسال از سوی دیوان محاسبات به کمیسیون اقتصادی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره گزارش در دست تدوین کمیسیون از مدیران نجومی بگیر گفت: هنوز منتظر تکمیل فهرست ارسالی در این باره از سوی دیوان محاسبات کشور هستیم.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که از مدتی پیش از دیوان خواسته‌ شده است که این فهرست را به طور کامل به کمیسیون اقتصادی ارسال کند،‌ اظهار داشت: کمیسیون هم شاید قدری در این باره تعلل کرده است، اما حتماً‌ پیگیر ارسال فهرست تکمیلی نجومی‌بگیران از سوی دیوان محاسبات خواهیم بود.

 

بنابر این گزارش، رئیس کمیسیون اقتصادی ۱۵ مهر گفته بود: قرار است دیوان محاسبات گزارشی درباره اینکه بررسی پرونده چند مدیر نجومی بگیر نهایی شده و چه تعداد در حال نهایی شدن هستند به کمیسیون ارائه کند؛ همچنین توضیحاتی درباره افرادی که بررسی پرونده آنها نهایی شده، چند درصد آنها منابع در اختیار داشتند و میزان مجازات آنها است به صورت کامل در اختیار کمیسیون قرار داده شود.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس اضافه کرده بود: دیوان محاسبات به ما اعلام کرده که در این باره در حال نهایی کردن پرونده مدیران حقوق نجومی بگیر بوده و به هر دلیلی بررسی آنها زمان بر بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان