//
کدخبر: ۴۵۵۷۹ //

کالاهای ایرانی از چه طریقی وارد اروپا میشوند؟

استاندار البرز اوکراین را دروازه ورود کالاهای ایرانی به اروپا دانست و گفت: شناخت نیازمندی‌های این کشور الزامی است.

کالاهای ایرانی از چه طریقی وارد اروپا میشوند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سید حمید طهائی در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان البرز که عصر چهارشنبه در استانداری البرز برگزار شد، با تأکید بر اینکه سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه مدیریتی خود به‌طور جد وارد عمل شوند، اظهار کرد: در خصوص شرکت در نمایشگاه اوکراین، افراد متقاضی حضور، تحت نظر مدیران مربوطه خود وارد عمل شوند.

 

وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات سفیر اوکراین در ایران بایستی دانشگاه‌ها در مبادله اساتید و دانش با یکدیگر وارد عمل شوند، افزود: شناخت نیازمندی‌های اوکراین الزامی است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اوکراین جمعیتی بالغ‌بر ۴۱ میلیون نفر را در خود جای‌داده که به‌عنوان دروازه ورودی کالای ایرانی به اروپا نیز تلقی می‌شود.

 

طهائی با اشاره به اینکه فعالیت در این عرصه باید در حد ملی و کشوری توسط استان البرز صورت گیرد و نگاه جامع‌تر شود، ادامه داد: اتاق بازرگانی استان می‌تواند اطلاع‌رسانی خوبی در این رابطه داشته باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه برای حضور سازمان‌های دولتی در نمایشگاه توانمندی ایران و البرز در اوکراین باید برنامه‌ریزی جامعی صورت بپذیرد، اعلام کرد:  باید تدابیری اتخاذ شود که خروجی قابل‌توجهی از این نمایشگاه برای استان و کشور حاصل شود.

 

استاندار البرز بابیان اینکه راه‌اندازی پایانه صادراتی و سایت نمایشگاه دائمی البرز باید با سرعت عمل بیشتری انجام پذیرد، گفت: ایجاد پایانه صادراتی در جوار فرودگاه در راستای بهبود اقدامات اقتصادی در این منطقه مؤثر  است.

 

وی با اشاره به حضور و مشارکت بخش خصوصی برای راه‌اندازی این پایانه، تصریح کرد:  بهسازی و ایجاد مسیرهای دسترسی به فرودگاه پیام در دستور کار است خوشبختانه تا به این لحظه اقدامات شایان توجهی در این رابطه محقق شده است.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان