//
کدخبر: ۴۴۶۲۱۱ //

گروه صنعتی فیبو؛ پیشرو در ساخت و ساز خشک ساختمان

کشورمان در دهه های اخیر با بحران کم آبی مواجه شده است و به همین دلیل همگی مسئولیت داریم تا برای کاستن از آسیب های جدی ضعف منابع آبی و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی در هر موقعیت کاری و منصبی که قرار داریم، به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا آسیب ها را به حداقل ممکن برسانیم.

گروه صنعتی فیبو؛ پیشرو در ساخت و ساز خشک ساختمان
به گزارش فرتاک نیوز،

جدای از مباحث همیشگی استفاده بی رویه از آب در حوزه های کشاورزی، صنعتی و خانگی، لازم است در نحوه مصرف این ماده حیاتی در اموری چون ساخت و سازها نیز بر میزان مصرف آب توجه کنیم و این مساله جر با تکیه بر دانش و استفاده از تکنولوژی و البته مصالح روز دنیا در پروژه های ساختمانی محقق نمی شود.

نخبگان ایرانی همیشه ثابت کرده اند که در صورت ضرورت و بزنگاههای مختلف برای عبور از بحران ها، یا راهی خواهند ساخت و یا راهی خواهند یافت و این مساله دقیقا در مورد نوآوری های گروه صنعتی فیبو صدق می کند.

گروه صنعتی فیبو به پشتوانه سالها تجربه، علم و یافته های نوین تحقیقاتی اقدام به تاسیس کارخانه های تولید ورق های فیبورد که کاربرد فراگیر و گسترده ای در صنعت ساختمان دارد، نموده است و خطوط تولید این مجموعه در شهرک صنعتی صحار کشور عمان و همچنین سایت هشتگرد کرج با تولید ورق های فیبورد و همچنین خطوط تولید ساندویچ پنل آماده عرضه محصول به بازارهای جهانی و همچنین تامین نیاز بازارهای داخلی کشور است.

fibo ax2

فیبو در واقع برندی است که با اهداف بلندمدت و چشم اندازی روشن قصد دارد به زودی به عنوان شرکت مادرتخصصی در زمینه ساخت و ساز خشک، خود را معرفی کند و در این مجموعه علاوه بر تولید ورق های فیبورد، مشتقاتی از قبیل فیبلاک، فیپنل و فیتولز (به زودی در مقاله ای جداگانه این موارد تشریح و به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید) نیز تولید می شود و مزیت مهم فیبو این است که علاوه بر تولید، در زمینه آموزش نمایندگی های پرینتر و لمینت و همچنین نصب و کاربرد ورق های فیبورد نیز اهتمام جدی دارد.

جالب است بدانید که فیبو، ورق های تولیدی خود را به صورت فرآوری شده به بازار عرضه می کند و با استفاده از ظرفیت نمایندگی های متعدد پرینتر خود در نقاط مختلف کشور اقدام به روکش و طرح دار کردن ورق ها می کند تا در نهایت محصولی زیبا و خوش نقش و نگار منازل هموطنان را بیاراید.

ورق های فیبورد نه تنها قابلیت استفاده در اجزای داخلی ساختمان از قبیل کف، سقف و دیوار ها را دارند بلکه می توانند برای نمای بیرونی ساحتمان با طرح های چاپی و پرینت شده ای که دارد نیز مورد استفاده واقع شود.

مخاطبان عزیز می توانند با سرچ در گوگل از مزایای ورق های فیبورد آگاه شوند اما برای یادآوری اعلام می کنیم که این ورق ها دارای خواص و مزیت هایی هستند که در صدر آنها می توان به قابلیت کاملا ضد آتش، ضد قارچ و کپک و رطوبت، قابلیت بازیافت کامل و کمک به محیط زیست را دارند.

از دیگر ویژگی های فیبورد می توان به نصب آسان، انعطاف پذیری در کاربرد، سبک کردن وزن سازه، ضد تعریق، ایمنی بالا، مقاومت بالا، کاهش هزینه تمام شده ساخت و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

با توجه به اینکه سبک کنونی ساخت و سازها و همچنین نوع متریال مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی ایران به شدت آب بَر است، در صورتی که مهندسان و انبوه سازان از این مصالح جدید و مطابق استانداردهای روز دنیا برای ساخت و ساز استفاده کنند، می توان گفت علاوه بر داشتن همه مزیت هایی که به آن اشاره شد، در زمینه استفاده از آب نیز صرفه جویی چشمگیری به عمل خواهد آمد.

فیبو؛ دوستدار محیط زیست و منابع آبی

گروه صنعتی فیبو به دلیل اینکه صرفا یک مجموعه تولیدکننده ورق های فیبورد نیست و با داشتن تکنولوژی پرینت و لمینت ورق ها، محصولی سبز و فرآوری شده را برای کاربرد در پروژه های انبوه سازی و برج های بلندمرتبه عرصه می کند در واقع شرکتی مادرتخصصی در زمینه ساخت و ساز خشک نه تنها در ایران بلکه در حوزه خاورمیانه و کشورهای منطقه منا به شمار می آید.

کاربرد ورق های فیبورد روز به روز در حال گسترش است و اکنون مجموعه ها و تشکل های بزرگ و ریشه دار مهندسی ساختمان کشور با گروه صنعتی فیبو در حال همکاری و رایزنی برای استفاده از این محصول در پروژه های خود هستند؛ از طرفی رخدادهای تلخ آتش سوزی ساختمان های بلندمرتبه در کشور از قبیل پلاسکو، سینا اطهر، متروپل و همین اواخر در بیمارستان گاندی باعث شده است که دست اندرکاران صنعت ساختمان اقبال زیادی به استفاده از این ورق ها که نخستین و مهمترین ویژگی آنها «نسوز» بودن است را داشته باشند.

فیبو در حقیقت رسالتی بنام توسعه پایدار و صیانت از محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده است و محصولاتی را تولید می کند که ماهیتا دوستدار محیط زیست هستند، زیرا ورق های تولیدی این شرکت و سایر مشتقات آن از قبیل ساندویچ پنل ها اولا عاملی مهم در کاهش استقااز چوب در بناها هستند و بدین ترتیب می توان انتظار داشت که با استفاده از فیبورد بعنوان متریال کف، سقف، دیوارها و حتی کابینت و کمد های درون یک واحد اپارتمانی، دیگر بهانه ای برای قطع درختان و آسیب به جنگلها وجود نداشته باشد، ضمن اینکه از هدررفت آب هنگام ساخت و ساز نیز به طرز قابل ملاحظه‌ای جلوگیری می کند زیرا همانگونه که قبلا هم گفته سد، گروه صنعتی فیبو برندی معتبر در حوزه توسعه پایدار و البته مجموعه ای مهم و مادر تخصصی در زمینه ساخت و ساز خشک به حساب می آید.

نمایندگی پرسود پرینترهای فیبو

هم اکنون نمایندگی های پرینتر گروه صنعتی فیبو در نقاط نختلف کشور که به 42 مورد افزایش یافته است، مشغول به فعالیت هستند و سبک کار هم به این صورت است که از سوی فیبو به آنها ورق های خام فیبورد ارائه می شود و نماینده نیز بی آنکه دغدغه فروش و مارکتینگ برای ورق ها داشته باشد، صرفا با عملیات پرینت و درج نقش و نگارهای چاپی و روکش کردن آنها، محصولی زیبا را برای ارائه به بازارهای مصرف آماده می کند و همه ورق های پرینت شده را گروه صنعتی فیبو با دستمزدی عالی و به شدت مقرون به صرفه از نمایندگان خود خریداری می کند.

خط تولید ساندویچ پانل های فیبو راه اندازی شد

خبر خوشی که فیبو برای جامعه مهندسین، پیمانکاران، انبوه سازان و سرمایه گذاران صنعت ساختمان دارد، این است که خط تولید ساندویچ پانل های این مجموعه هم راه اندازی شد.

کاربرد این ساندویچ پانل ها می تواند باعث سود هرچه بیشتر مالکان و انبوه سازان شود زیرا در این شیوه که دیوارهای داخلی پروژه ها با ضخامتی به مراتب کمتر از دیوارهای معمولی ساخته می شود، در نهایت فضای بیشتری را در درون واحدها ایجاد می کند، ضمن اینکه کاملا عایق صدا هستند و ساکنان واحد‌های آپارتمانی که دیوارهای آن با ساندویچ پانل های گروه صنعتی فیبو ساخته شده است، دیگر سر و صدای واحد‌های همسایه را نمی شنوند زیرا این محصول کاملا عایق صدا است.

مزیت دیگر استفاده از ساندویچ پانل های گروه صنعتی فیبو این است که هزینه های ساخت را به طرز چشمگیری کاهش می دهد زیرا هر دو عملیات نازک کاری و سفت کاری با استفاده از این محصول، تجمیع می شود و بدین ترتیب سازندگان می توانند روی کاهش هزینه های ساخت حساب ویژه‌ای باز کنند.

گروه صنعتی فیبو اکنون آمادگی دارد تا نمایندگی های فرانچایز خود در زمینه تولید ساندویچ پانل را به متقاضیان واگذار کند و با توجه به اینکه این محصول برآیند یک تکنولوژی جدید و مدرن است، قطعا یک سرمایه گذاری پرسود و کاملا دارای توجیه بالای اقتصادی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های گروه صنعتی فیبو که در انتهای این مطلب درج شده است، تماس بگیرید.

گروه صنعتی فیبو با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از کادری مجرب در حوزه ای فعالیت و سرمایه گذاری خود را آغاز کرده است که یکی از اساسی ترین نیازهای کشور در حوزه ساخت و ساز را تامین می کند و با استراتژی های مدرن و بیزنس پلن هایی که در سرلوحه کار خود دارد، روز به روز شاهد استقبال گسترده از سوی سرمایه گذاران، انبوه سازان، تشکل های مهندسی صنعت ساختمان و فعالان بازار هدف از تولیدات این مجموعه هستیم.

مخاطبان گرامی که قصد شناخت بیشتر از گروه صنعتی فیبو و محصولات این مجموعه را دارند و درصدد مشارکت در یک فعالیت تولیدی و صنعتی تمیز، سبز، ایمن و البته بسیار سودبخش در حوزه صنعت ساختمان هستند، می توانند از طریق شماره تلفن 021-88645295 الی 99 تماس بگیرند و یا صفحه رسمی این گروه صنعتی به نشانی @fiboiran را در اینستاگرام دنبال کنند؛ ضمن اینکه وبسایت گروه صنعتی فیبو به نشانی www.fiboiran.com  نیز در دسترس است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان