//
کدخبر: ۴۴۰۰۹۱ //

تغییر روند قیمت در بازار خودرو؛ کاهش ۱۳ میلیونی «هایماS۸» + جدول

بازار خودرو امروز 10 دی 1402 کاهشی بود، نیم نگاهی به روند قیمت خودرو در بازار نشان می‌دهد اکثر محصولات داخلی شکل کاهشی داشتند و تنها در برخی محصولات کاهش شاهد افزایش جزئی قیمت بوده‌ایم.


تغییر روند قیمت در بازار خودرو؛ کاهش 13 میلیونی «هایماS8» + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

روند کاهشی در بازار خودرو در حالی امروز رقم خورد که در روزهای اخیر قیمت خودروهای داخلی بیشتر حال و هوای افزایشی داشتند، اما این روند امروز تغییر کرد و محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار شکل کاهشی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کاهشی شدن بسیاری از پرطرفدارهای داخلی بودیم. اما بازار تنها به کاهش قیمت بسنده نکرد و بررسی بازار نشان می‌دهد در کنار کاهش قیمت بازار امروز در برخی از محصولات طعم افزایش قیمت را هم چشید.

افت قیمت در بازار داخلی‌ها در حالی رقم خورد که با اعلام آمار تجمیعی تولید خودروسازان، شاهد توقف تولید برخی از خودرو‌های داخلی در آبان ماه بوده‌ایم، روندی که تصور می‌شد می‌تواند بازار خودرو را افزایشی کند، اما این پیش‌بینی محقق نشد.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «هایماS8» با کاهش 13 میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و پس از آن «تارا اتوماتV2» با کاهش 8 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 495 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8 پلاس» که در روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت امروز با تغییر مسیر کاهشی 13 میلیونی را تجربه کرد و در بازار یک میلیارد و 677 میلیون تومانی شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم با کاهش 8 میلیون تومانی در بازار 800 میلیون قیمت‌گذاری شد و به مرز کانال 800 میلیونی‌ها بازگشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 805 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 5 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار 845 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار رشد 5 میلیون تومانی را تجربه کرد و 655 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 10

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان