//
کدخبر: ۴۳۷۲۵۱ //

پژو ۲۰۶ بیشترین کاهش ایران‌خودرویی‌ها را رقم زد+ جدول قیمت

بازار خودرو امروز کمی آرام گرفت و در این شرایط پرطرفدارهای ایران خودرو به کاهش 3 تا 4 میلیون تومان بسنده کردند.

پژو 206 بیشترین کاهش ایران‌خودرویی‌ها را رقم زد+ جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

انتشار خبر تداوم واردات خودرو و باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی دو دلیلی است که می‌توان ادامه روند کاهش و ثبات در بازار را به آن نسبت داد.

طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی در خصوص توقف روند واردات خودرو در بازار منتشر شد و این امر نگرانی‌های در بازار خودروهای داخلی به خصوص مونتاژی به وجود آورد. اخباری که می‌توان گفت امروز و با اعلام خبری از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ادامه واردات خودرو تا رفع ناترازی بازار کمی گمرنگ شد و این امر کاهش اندک قیمت در بازار را به همراه داشت. عباس علی آبادی امروز همچنین اعلام کرد، وزارت صنعت برنامه‌های مختلفی برای رفع ناترازی در صنعت خودرو برنامه ریزی کرده که از‌ آن جمله می توان به وضع تعرفه‌ها اشاره کرد. اظهارنظرهای مطرح شده از سوی وزیر صمت موجب تا شد بازار خودرو به شکل انتظاری خود ادامه دهد و با این شرایط شاهد افت برخی از خودروها و تثبت قیمت برخی دیگر باشیم.

فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند که اثر باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی امروز کمی کمرنگ شد و این امر موجب شد تا پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهشی اندک راهی بازار شوند.

براساس ارزیابی‌ بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو بیشترین کاهش قیمت امروز به  «پژو 206 دنده‌ای» رسید و این خودرو کاهشی 4 میلیون تومانی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» امروز در بازار 480 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 4 میلیون تومانی در بازار داشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و 685 میلیون تومانی ماند. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 757 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 3 میلیونی را ثبت کرد.

در میان خانواده امروز  «دنا پلاس 6 دنده توربو» امروز 741 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 3 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر800 میلیون تومانی باقی ماند.

از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم 617 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

جدول ایران خودرو

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان