//
کدخبر: ۴۳۱۱۷۲ //

کاهش قیمت «تارا اتومات V۲» در بازار + جدول محصولات ایران‌خودرو

رصد بازار نشان‌ از دو بخشی شدن قیمت‌ پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار دارد، بطوریکه برخی از ایران‌خودرویی‌ها افت قیمت داشتند و برخی دیگر رشد قیمت را تجربه کردند.

کاهش قیمت «تارا اتومات V2» در بازار + جدول محصولات ایران‌خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی امروز با نوسان راهی بازار شدند که دلار امروز شکل کاهشی داشت.

 افزایش نرخ دلار در آخرین روز هفته گذشته و کاهش آن در اولین روز هفته پیش‌رو یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار را به آن نسبت می‌دهند و معتقدند که نوسان قیمت دلار موجب شده تا خریداران نسبت به روند قیمت گذاری در بازار خودرو بی‌اعتماد شوند و این امر کاهش معامله در بازار خودرو را به همراه داشته است.

 فعالان بازار خودرو تداوم آشفتگی در منطقه را یکی دیگر از دلایل دور شدن هرچه بیشتر خریداران از بازار می‌دانند، روندی که بر نوسان قیمتی خودرو دامن زده است.  

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «تارا اتومات V2» بیشترین کاهش قیمت را داشته و با افت 13 میلیونی راهی بازار شد و «هایماS8» نیز افتی 5 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو خانواده دنا خلاف جهت بازار قیمت‌گذاری شدند و رشد قیمت را تجربه کردند. براساس ارزیابی بازار «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» امروز رشد 2 میلیونی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 486 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته افتی 2 میلیون تومانی داشت. «هایما S8 پلاس» هم امروز افتی 5 میلیونی را تجربه کرد و در بازار یک میلیارد و 660 میلیون تومانی شد.

ارزیابی بازار هم چنین از افت 13 میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد این خودرو  748 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا امروز خلاف جدید بازار حرکت کرد و رشد 2 میلیونی قیمت داشتند، با این شرایط «دنا پلاس 6دنده توربو» 744 میلیون تومانی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 815 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 617 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت.

اکووو 13

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان