//
کدخبر: ۴۳۵۰۱۰ //

پلاک‌های رند به فروش گذاشته می‌شود؟!

سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور فراجا، اظهار کرد هم‌اکنون ۴.۵ میلیون پلاک رُند داریم و به دولت پیشنهاد شده که پلاک‌های رُند را فروشی کند تا افرادی که می‌خواهند هزینه آن را پرداخت و پلاک رُند دریافت کنند.

پلاک‌های رند به فروش گذاشته می‌شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

وی توضیح داد از نظر پلیس، "پلاک رُند" پلاکی است که همه اعداد آن و یا ۴ یا ۵ رقم آن تکراری باشد. هم‌اکنون ۴.۵ میلیون پلاک رُند وجود دارد که پلیس همه آنها را جمع آوری و توقیف کرده است. پلاک‌های رُند به این دلیل توقیف شده‌اند که از خرید و فروش آن ها جلوگیری شود. به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امکان فروش پلاک‌های رُند مانند شماره تلفن‌های رُند وجود داشته باشد تا افرادی که تمایل دارند، هزینه آن را پرداخت کنند و صاحب این پلاک‌ها شوند.

وی افزود قرار است تا پول خرید و فروش پلاک‌های رُند به خزانه دولت واریز شود. معاونت حقوقی پلیس، پیشنهاد این طرح را به دولت داده است تا دولت در صورت موافقت، این طرح را در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد تا خرید و فروش این پلاک‌ها قانونی شود.

سردار هادیانفر در واکنش به عکسی از یک ماشین لاکچری با اعداد تکراری گفت این پلاک از نظر پلیس رُند محسوب نمی‌شد چرا که ۳ عدد به صورت تکراری در آن وجود دارد؛ پلاکی که فقط دو عدد یا یک عدد تکراری داشته باشد از نظر پلیس رُند است. پلیس می‌تواند جلوی تکرار یک یا دو عدد را بگیرید و بیشتر از آن امکانش نیست چراکه عدد کم می‌آید و شماره‌گذاری خودرو با مشکل روبه‌رو می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان