//
کدخبر: ۴۳۱۱۶۳ //

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲

ارزیابی‌‌ها از نوسان قیمت محصولات سایپا در بازار امروز 13 آبان 1402 حکایت دارد، بطوریکه نیمی از سایپایی‌ها امروز رشد قیمت داشتند و نیم دیگر با افت راهی بازار شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز 13 آبان 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

رصد بازار نشان‌ می‌دهد تغییر کانال قیمت دلار در بازار امروز بر افت قیمت خودرو اثرگذار بوده است و توانسته در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو، سایپایی‌ها را هم کاهشی کند.

براساس ارزیابی‌ها «ساینا دنده‌ایS» در بازار امروز بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و با کاهش 3 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 595 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 347 میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا در بازار افت یک میلیونی داشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 334 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم با 344 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و با کاهش 3 میلیونی در بازار 337 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاااد 13

 
 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان