//
کدخبر: ۴۳۰۳۹۵ //

قیمت گوشت شقه گوسفندی در بازار آزاد کیلویی ۴۲۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی کشتار تهران ۴۲۰ هزار تومان است و قیمت های بالاتر نامتعارف بوده و مورد تایید نیست .

 قیمت گوشت شقه گوسفندی در بازار آزاد کیلویی ۴۲۰ هزار تومان
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در واکنش به فروش گوشت گوسفندی به اصطلاح لوکس در برخی مناطق تهران با قیمت های نامتعارف اظهار داشت: واحدی های صنفی عرضه کننده گوشت گوسفندی با قیمت‌های نامتعارف را قبول نداریم و قیمت هر کیلوگرم  شقه  کشتار تهران حدود 420 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت ران پاک شده نیز حدود 550 هزار تومان است.

وی افزود: گوشت های مثل خورشتی  ران و سر دست نیز تفکیک هایی است که با توافق عرضه کننده و خریدار صورت می‌گیرد و  قیمت‌ها نیز در این بخش نباید نامتعارف باشد؛ قیمت هرکیلوگرم ران گوسفندی نیز حدود 520 هزار تومان  و سردست حدود 500 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: تقاضایی برای عرضه گوشت گوسفندی با عنوان ارگانیک بود که به دنبال عرضه گوشت با قیمت های بالا و در حدود یک میلیون تومان بودند که برای آنها پروانه صادر نشد؛ باید توجه داشت که تمام دام‌های موجود در بازار تغذیه مناسب دارند و سالم هستند.

وی تصریح کرد: قیمت متعارف هر کیلوگرم گوسفند نیز 200 تا 210 هزار تومان  است اما برخی دام زنده را تا 220 هزار تومان نیز به فروش می‌رسانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان