//
کدخبر: ۴۲۴۴۲۷ //

اسامی برندگان دومین دوره قرعه‌کشی طرح ارمغان بانک رفاه کارگران اعلام شد

اسامی برندگان دومین دوره قرعه‌کشی و منتخبان بخش وفاداری طرح ارمغان بانک رفاه کارگران ویژه تیرماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

اسامی برندگان دومین دوره قرعه‌کشی طرح ارمغان بانک رفاه کارگران اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 با برگزاری دومین دوره قرعه‌کشی جشنواره طرح "ارمغان"، برندگان در دو گروه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های اینترنتی بانک رفاه تعیین و همچنین با محاسبه امتیازات بخش پاداش وفاداری این طرح، مستمری‌بگیران منتخب دارای بالاترین امتیاز وفاداری مشخص شدند. 

در این جشنواره، درمجموع 3714 نفر از مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، به قید قرعه برنده جوایز نقدی معادل مبلغ خرید خود تا سقف 20 میلیون ریال شدند. همچنین به بیش از 2000 پذیرنده منتخب پایانه‌های فروشگاهی(POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه، جوایز نقدی معادل مجموع تراکنش‌های مستمری‌بگیران برنده اهدا شد.  

در بخش "پاداش وفاداری" نیز به 1400 نفر از مستمری‌بگیرانی که با ایجاد میانگین حساب، افزایش میزان آن و همچنین انجام تراکنش‌های خرید بر روی پایانه‌های فروشگاهی(POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) این بانک، بیشترین امتیازات وفاداری را کسب کرده‌اند، بسته تشویقی شامل تسهیلات ارزان‌قیمت، کمک هزینه رفاهی و بیمه‌ای اعطا می‌شود. 

شایان ذکر است، طرح ارمغان در دو بخش جشنواره و اعطای پاداش وفاداری برگزار می‌شود و تمامی مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی که حساب حقوق آنها نزد بانک رفاه کارگران باشد (به شرط داشتن حداقل خرید به میزان 1 میلیون ریال) و تمامی پذیرندگان حقیقی و حقوقی پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) این بانک که پایانه‌های منصوب آنها متصل به حساب جاری یا کوتاه‌مدت باشد، جامعه هدف آن را تشکیل می‌دهند.  

علاقه‌مندان بهره‌مندی از طرح ارمغان به ویژه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) در سراسر کشور می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح و برخورداری از امتیازات، جوایز و پاداش‌های ارزشمند آن به شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند.  

برندگان دومین دوره قرعه‌کشی طرح "ارمغان" بانک رفاه کارگران 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان