//
کدخبر: ۴۰۶۶۲۱ //

فوری / امکان تغییر نوبت در قرعه کشی خودرو

برای آن دسته از افرادی که زمان تحویل خودروها به نیمه دوم‌سال ۱۴۰۳ موکول شده طرح تغییر اولویت ها اعلام می‌شود و آنها می‌توانند نسبت به تغییر اولویت محصول خود اقدام کنند.

 فوری / امکان تغییر نوبت در قرعه کشی خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

با اعلام نتایج دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه  تکلیف ثبت نام کنندگان مشخص شده و آنها می توانند از امروز نسبت به برداشت ۱۰۰ میلیون تومان مبلغ بلوکه  در حساب وکالتی خود اقدام کنند البته در این میان برخی از ثبت نام کنندگان نیز نتوانسته اند واجد شرایط دریافت خودرو شوند که همین امر نارضایتی را از سوی ثبت نام کنندگان به وجود آورده است.

در این رابطه باید به نکات زیر توجه کرد:

۱- بعد از اعلام زمان‌بندی به متقاضیان، خودروساز موظف است هرگونه فراخوان برای طرح‌های فروش خودرو را منطبق بر زمان‌بندی و نوبت‌دهی انجام‌شده، اعلام نماید، بنابراین خودروسازان به‌مرور زمان و صرفاً برمبنای لیست اولویت‌بندی مذکور برای هرمحصول، نسبت به فراخوان و قطعی نمودن ثبت‌نام و انعقاد قرارداد فروش بر مبنای قیمت روز خودرو، اقدام خواهند نمود.

۲ـ قطعی نمودن ثبت‌نام توسط خودروسازان در این طرح براساس لیست نوبت‌دهی‌شده بر مبنای قیمت روز منطبق بر دستورالعمل تنظیم بازار خودروی شورای رقابت می‌باشد.

۳-به تمامی نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند طبق زمانبندی تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق خواهد گرفت.

البته با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور ماه برای سه درصد باقیمانده افراد، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می شود که زمان آن توسط وزارت صمت اعلام خواهد شد.

بدین ترتیب به تمامی متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همانند مرحله اول خودرو تخصیص داده خواهد. برای آن دسته از افرادی که زمان تحویل خودروها به نیمه دوم‌سال ۱۴۰۳ موکول شده طرح تغییر اولویت ها اعلام می‌شود و آنها می‌توانند نسبت به تغییر اولویت محصول خود اقدام کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان