//
کدخبر: ۴۲۲۹۱۷ //

کانال قیمتی جدید «۲۰۷ پاناروما اتومات» + جدول

رصد بازار نشان می‌دهد روند رشد قیمت در بازار خودرو وارد دومین هفته خود شد و هیچ یک از عوامل جانبی نتوانست این بازار را آرام کند و با این شرایط پرطرفدارهای ایران خودرو با افزایش به تعطیلات رفتند و بازگشتند.

کانال قیمتی جدید «207 پاناروما اتومات» + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

فعالان بازار خودرو تاخیر در ورود خودروهای وارداتی را یکی از دلایلی افزایش قیمت می‌دانند و معتقدند اخبار متفاوتی که در خصوص زمان ورود این دسته از خودروها به بازار منتشر می‌شود موجب شده تا بازار دیگر به این اخبار روی خوش نشان ندهد. در این خصوص برخی معتقدند که تا زمان رویت خودورهای وارداتی در بازار نمی‌توان انتظار تغییر چندانی از قیمت خودرو داشت. از طرفی فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که این روزها تقاضا به بازار خودورهای اقتصادی برگشته است و این امر موجب شده تا برخی از خودروها روند افزایش به خود گیرند.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو با رشد 5 تا 23 میلیون تومان راهی بازار شدند و «هایما S5 پلاس» رکورددار رشد قیمت در این بازار بود.

از سوی دیگر امروز «207 پاناروما اتومات»، در بازار با رشد 10 میلیونی مجدد به کانال 800 میلیونی بازگشت. از سوی دیگر امروز «رانا پلاس» هم در بازار رشدی 8 میلیونی داشت و به مرز 500 میلیونی‌ها نزدیک شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «سمند سورن پلاس» در بازار امروز رشد 5 میلیونی داشت 585 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 235 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 23 میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم در بازار امروز رشد 10 میلیونی داشت و 515  میلیون تومان قیمت خورد.

اما امروز خانوداه دنا در بازار تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «دناپلاس» در بازار 640 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 820 میلیون تومانی شد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» رشدی 10 میلیونی داشت و 805 میلیون تومانی قیمت خورد.  

اکوایران 26

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اکوایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان