//
کدخبر: ۴۲۱۸۲۴ //

بازار خودرو زیر سایه انتشاراخبار جدید از توافق ایران وآمریکا + جدول قیمت

پرطرفدارهای ایران‌خودرو در بازار امروز 19 فروردین 1402 چه شکل و شمایلی داشتند؟ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بازار امروز روند ثابت داشت و تغییر قیمتی را شاهد نبوده‌ایم.

بازار خودرو زیر سایه انتشاراخبار جدید از توافق ایران وآمریکا + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

طی روزهای اخیر پرطرفدارهای ایران خودرو تقریبا شکل افزایشی داشتند، اما امروز افشای جزئیات جدیدی از توافق تهران و واشنگتن از سوی خبرگزاری رویترز موجب شد تا در کنار نرخ دلار پرطرفدارهای ایران‌خودرو هم تغییری در بازار نداشته باشند.

خبرگزاری رویترز مدعی شده که با انتقال 6 میلیارد دلار از وجوه آزاد شده ایرانی در روزهای آینده به بانک‌های قطر، پنج زندانی دوتابعیتی ایران را ترک می‌کنند و در مقابل تعداد مشابهی از زندانیان ایرانی که در آمریکا در زندان نگهداری می‌شوند، به خانه باز می‌گردند؛‌خبری که می‌توان از آن در شرایط کنونی با عنوان خبر خوش یاد کرد. به گفته فعالان بازار خودرو خبر اعلام شده موجب شده تا بازار شکل انتظاری بیش از قبل به خود گیرد، بطوریکه در حال حاضر بازار تنها نظاره‌گر روند رد و بدل شدن اخبار است و این امر موجب شده تا بازار شکل ثابت به خود گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به روز گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار 570 میلیون تومانی بود و تغییر قیمت نداشت و «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 175 میلیون تومان قیمت گذاری شد و بدون تغییر ماند. «رانا پلاس» هم در بازار بدون تغییر 496 میلیون تومان قیمت خورد.

خانوداه دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دناپلاس» در بازار 636 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 806 میلیون تومانی باقی ماند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و 780 میلیون تومانی شد.

اقتصاد اکو 19

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان