//
کدخبر: ۴۲۰۷۸۰ //
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

به گفته مدیر عامل تامین اجتماعی در ۵ ماه گذشته همه تعهدات سازمان بدون هیچ استقراضی انجام شده است.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حقوق بازنشستگان با افزایش روبرو می شود. حقوق بازنشستگان یکی از مسائل مهم برای قشر بازنشسته می‌باشد؟ امروز عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت اگر دولت همسان سازی حقوق بازنشستگان  را اجرایی نکند مجلس وارد می شود چند روز پیش هم  جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس گفت طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده ارائه به صحن مجلس است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز نکته جدیدی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان  تامین اجتماعی و همچنین وضعیت مسکن بازنشستگان را اعلام کرد.

جزئیات جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 

موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق در سال۱۴۰۲ گفت: برای امسال نیز افزایش ۲۷ درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱ درصد به اضافه ۲۵۰ هزار تومان برای سایر سطوح تصویب شد که تا امروز تمام تعهدات در موعد مقرر انجام شده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی: توسعه خدمات، به‌رغم وجود برخی موانع و مشکلات در عرصه‌های مختلف حکمرانی از همان ابتدای دوره فعالیت دولت سیزدهم مورد تأکید ریاست جمهوری بوده و ما نیز در سازمان تأمین‌اجتماعی این راهبرد را در دستور کار قرار داده‌ایم.

موسوی گفت: بر این اساس، پیش از هر چیز باید به تعهدات قانونی خود در همه حوزه‌ها به خوبی عمل می‌کردیم؛ بنابراین در سال اول فعالیت، افزایش ۵۷ درصدی حداقل مستمری بازنشستگان و افزایش ۳۸ درصد به اضافه ۵۵۰ هزار تومان سایر سطوح را در دستور کار قرار دادیم که سال گذشته به همت دولت و مجلس انقلابی رقم خورد.

موسوی در ادامه پیام خود آورده است: برای امسال نیز افزایش ۲۷ درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱ درصد به اضافه ۲۵۰ هزار تومان برای سایر سطوح تصویب شد که تا امروز تمام تعهدات در موعد مقرر انجام شده است و درحالی‌که در ابتدای دوره جدید، ماهانه چندهزار میلیارد تومان کسری نقدینگی برای پرداخت تعهدات وجود داشت، اما در امسال و در ۵ ماه گذشته همه تعهدات سازمان بدون هیچ استقراضی انجام شده است.

همه این‌ها نشان می‌دهد که تلاش برای پایداری منابع آغاز شده و ادامه خواهد داشت و امیدواریم در سال‌های آینده با پایدارتر شدن منابع، تمرکز سازمان بیشتر روی سرمایه‌گذاری و تدبیر آینده بیمه‌شدگان و عمل به تعهدات بین‌النسلی سازمان باشد.

بر اساس این پیام، توسعه در بخش درمان نیز یکی از اولویت‌های قطعی سازمان تأمین‌اجتماعی در دو سال گذشته بوده است. هم اکنون روزانه بیش از یک میلیون هزار خدمت سرپایی و افزون بر ۱۳ هزار خدمت بستری در مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان عزیز ارائه می‌شود.

علاوه بر این، یکی از اقدامات سازمان در دوره جدید مدیریتی، توسعه زیرساخت‌های درمان مستقیم بوده و درحالی‌که در سال ۱۴۰۰ بودجه این بخش ۴۵۰۰ میلیارد تومان بوده، در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۹۵۰۰ میلیارد تومان و در امسال به ۱۱ هزار و پانصد میلیارد تومان رسیده است.

همچنین در سال گذشته ۲۱ پروژه توسعه و ایجادی در بخش درمان به بهره‌برداری رسید و مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده، امسال نیز ۲۹ مرکز درمانی ایجادی یا توسعه‌ای یا جایگزین به بهره‌برداری خواهد رسید که عمده این طرح‌ها در مناطق کمتر برخوردار و محروم اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۸۰ //
ارسال نظر
 
  • مهدی

    آقای موسوی ما سال گدشته شاهد خدمت دولت ب ه بازنشستگان تامین اجتماعی بودیم و دیدیم خدمت این دولت شما را با آنکه حقوق ما تو سط شورای مزد که مرکب از نماینده دولت نما ینده کارفرما و نماینده کارگران بود ابن د ولت خدمتگزار چه کرد و حقوق مصوب را چند د رصد اعلام کرد و بعد از شکایت و کار به مج لس کشیدن با افزایش موافقت کرد اگر تو فرا موش کرده ای ما فراموش نمیکنیم شعار پوچ م ده

  • علیرضانجاری

    سلام افرادی که بازنشست میشوند حتما چشم و دندان نشان دیگه سالم نیست فکری به اینهاب کنین که بیمه آتیه سازان حافظ قبول نداره

  • محمد احمدی

    آقای موسوی یا در این کشور زندگی نمی کنی یا خودت را به بیراهه می زنی با این تورم افسارگسیخته اگه حقوق بازنشستگان را دویست درصد افزایش بدهید کفاف يک ماه يک خانواده را تأمین کند.

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    جناب آقای دکتر موسوی
    فرمودید سال اول ۵۷ درصد افزایش حقوق داشتیم که اینطور نبود آنکسی که ۴ میلیون تومان می‌گرفت ۲۹ درصد افزایش یافت سال گذشته قرار بود ۲۷ درصد حداقل ها باشند که ۲۴ درصد بود پروژه های زیرساخت ها هم به همین شکل انجام شده حال که همه اینها درست باشد آیا به نظر حضرت عالی میشه با این حقوق و بااین تورم زندگی مختصری کرد قضاوت با خود جنابعالی و کارشناسان عزیز کشورمان والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته

  • فریدون فاتحی

    سلام، و وقت بخیر
    چرا اخبار مربوط به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تکراری است
    لطفاً اخبار جدید منتشر کنیدو روح وروان بازنشستگان واقعا جواب نمیده.

  • علی رضا

    آخه زن و بچه مردم چه گناهی کردن، که تاوان بی لیاقتی و دزدی و دروغ های شما رو بدهند کارگر بی چاره ۳۵سال پولشو داده، که الان منتظر بمونه شما بدهیاتون بدین یا دیگه پولشان نخورید

  • ناشناس

    مقصر اصلی بدبختی بازنشستگان کارگری همین میرهاشم موسوی ست

  • ناشناس

    آقای موسوی فیش حقوقیتو رو کن اگر راست میگی

  • امیر فرزان عظیمی

    با سلام .
    دولت باید به فکر بازنشستگان‌‌ باشد ما احتیاج داریم حق ما را بدهن کسی جق ندارد از صندوق تامین اجتماعی برداشت کند
    مردم‌ حق بیمه خودشان را داده اند‌ الان‌ باید‌ بازنشسته در آسایش باشد‌ نه تورم ۵۰۰ درصدی

  • حسن

    پس اضافه شدن حقوق
    چی شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان