//
کدخبر: ۴۱۱۰۳۱ //

فرمول گرفتن وام مسکن یک میلیاردی لو رفت + جدول

وام خرید مسکن در صورت اضافه شدن تسهیلات جعاله در تهران برای زوج‌ها حداکثر به ۹۶۰ میلیون تومان می‌رسد.

فرمول گرفتن وام مسکن یک میلیاردی لو رفت + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن چه متاهل باشند، چه مجرد می‌توانند همزمان با تسلیم درخواست دریافت وام، علاوه بر اصل تسهیلات، درخواست دریافت وام جعاله هم بدهند. مبلغ وام جعاله در سراسر کشور ۱۶۰ میلیون تومان است و به هر پلاک ثبتی تنها یک وام جعاله مسکن تعلق می‌گیرد.

 

وام خرید مسکن در صورت اضافه شدن تسهیلات جعاله در تهران برای زوج‌ها حداکثر به ۹۶۰ میلیون تومان می‌رسد. مجرد‌های ساکن تهران می‌توانند با دریافت وام جعاله، توان خود از محل تسهیلات را تا ۵۶۰ میلیون تومان افزایش دهند.

 

قدرت وام خرید مسکن در مراکز استان و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت پس از اضافه شدن تسهیلات جعاله برای زوج‌ها تا ۸۰۰ میلیون تومان و برای مجرد‌ها تا ۴۸۰ میلیون تومان بالا می‌رود. زوج‌های ساکن شهر‌های کوچک می‌توانند با درخواست وام جعاله، ۶۴۰ میلیون وام بگیرند و اگر متقاضی مجرد باشد، حداکثر میزان وام مسکن برایش با احتساب تسهیلات اجاره به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

 

اقساط وام جعاله مسکن، جدا از تسهیلات خرید مسکن محاسبه و دریافت می‌شود و اگرچه نرخ سود آن ۲۲.۵ درصد است، اما باید آن را در مدت پنج سال تسویه کنید. به‌این ترتیب هر قسط وام جعاله مسکن حدود چهار میلیون و ۴۶۰ هزار تومان خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان