//
کدخبر: ۳۶۱۴۸۳ //

خبر مهم درباره وام ۲۰۰ میلیونی مسکن + جزئیات

متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از 8 مرداد 1401 می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامه بانک به دفاتر بنیاد مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند.

خبر مهم درباره وام 200 میلیونی مسکن + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس بنیاد مسکن گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از روز شنبه ۸ مرداد می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامه بانک به دفاتر بنیاد مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند.

اکبر نیکزاد اظهار کرد: به دنبال دستور مکتوب رییس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر  پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی  و آغاز فرآیند پرداخت از روز شنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۱ روستاییان می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامه بانک، به دفاتر بنیاد مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی افزود: با عنایتی که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ـ رییس‌جمهور داشتند افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان شکل اجرایی به خود گرفته و از شنبه وارد فرآیند پرداخت می‌شود.

رییس بنیاد مسکن یادآور شد: پیش از این سازمان برنامه طی گزارشی مزایا و مسائل تسهیلات مسکن روستایی را تشریح و به رییس‌جمهور ارایه کرده بود و آقای رئیسی هم کارشناسان را مسئول بررسی این گزارش کرد و نهایتا به این نتیجه رسید که سازمان برنامه و بانک مرکزی نسبت به پرداخت این وام اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان