//
کدخبر: ۴۰۹۷۷۰ //

سبقت تیبا در کاهش قیمت محصولات سایپا + جدول

ارزیابی بازار از کاهش یک تا 4 میلیونی سایپایی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، کاهش اندکی که نتوانست پای خریداران را به بازار باز کند.

سبقت تیبا در کاهش قیمت محصولات سایپا + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

به گفته فعالان بازار خودرو افت نرخ دلار امروز در شرایطی ثبت شد که نرخ دلار نوسان رو به بالای اندک داشت، اما موافقت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس شورای اسلامی با ورود خودروهای کارکرده واردتی موجب شد تا این بازار به کاهش خود ادامه دهد،‌ هرچند این کاهش برابر با انتظار خریداران نبود. براساس ارزیابی بازار امروز سایپایی‌ها افت یک تا 4 میلیون را تجربه کردند و در میان محصولات سایپا «تیباصندوقدار» با کاهش 4 میلیونی بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.

 

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 587 میلیون تومانی شد افت2 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک هم امروز در بازار رشد قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 348 میلیون تومان قیمت خورد و افت2 میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک معمولی» هم در بازار 348 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت یک میلیونی داشت. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 331 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 4 میلیون تومانی داشت، اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 343 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز رشد افت یک میلیونی داشت و در بازار 335 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد.

سایپا اکو 12

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان