//
کدخبر: ۴۰۸۶۸۵ //

شرایط ۳ وام ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیونی بانک رفاه برای این دسته از افراد/چگونه بدون ضامن وام فوری بگیریم؟+کارمزد چند درصد!

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ٥٠ میلیون تومان بود، در سال ١٤٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

شرایط 3 وام 150 تا 300 میلیونی بانک رفاه برای این دسته از افراد/چگونه بدون ضامن وام فوری بگیریم؟+کارمزد چند درصد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

پرداخت وام 300 میلیونی قرض الحسنه برای همه مردم

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس سال 1401 ما باید 4 هزار میلیارد تسهیلات به مددجویان پرداخت می‌کردیم اما با تلاش همکاران و عملکرد مطلوب صندوق توانستیم 4 هزار و 623 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه کنیم که بالاتر از سقف انتظار بوده است. در مجموع در سال گذشته 340 هزار و 637 وام در 4 در مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کرده‌ایم.

علی آشوبی مدیرعامل صندوق امداد ولایت در نشست خبری با خبرنگاران که صبح امروز در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به خدمات این صندوق به مددجویان و غیر از مددجویان اظهار کرد: این صندوق پس از 8 سال از تأسیس آن توانسته خدمات بسیار مطلوبی را به مددجویان و سایر اقشار جامعه و نیازمندان ارائه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان