//
کدخبر: ۴۰۲۱۹۶ //

پیش‌ بینی بورس فردا ۲ خرداد ۱۴۰۲

بورس تهران در شروع خرداد ماه توانست عملکرد بهتری را نسبت به روزهای گذشته ثبت کند و نوید روزهای بهتری بدهد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

پیش‌ بینی بورس فردا ۲ خرداد ۱۴۰۲
به گزارش فرتاک نیوز،

 بورس امروز توانست شرایط به نسبت بهتری را از روزهای گذشته سپری کند و شاهد تقاضای قدرتمندتری در سطح بازار به خصوص در برخی از گروه‌ها بودیم. با این حال اما همچنان به نظر می‌رسد که مسیر صعود متعادل، محتمل‌ترین سناریو برای روزهای آتی بورس تهران باشد و هر گروه یا نمادی با توجه به شرایط و خبرهای پیرامون خود به ادامه معاملات بپردازد. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری توانست روز سبزی را سپری کند و بازدهی مثبت ۰.۶۹ درصدی را به ثبت برساند تا بار دیگر خود را به محدوده ۲.۳۱۸ میلیون واحدی برساند. از سمت دیگر شاخص هم‌وزن که به واسطه دو گروه بانکی و خودرویی توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد، با افزایش ۱.۶۷ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز طی روز جاری با بهبود نسبت به روز گذشته عدد ۱۳۳۹۶ میلیارد تومان را به نمایش گذاشت و شاهد ورود پول ۱۰۱۱ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

با وجود واکنش نه چندان چشمگیر بورس تهران به انتشار گزارش‌های سالانه، می‌توان در برخی صنایع و سهام ردپای سودآوری‌های خوب سال ۱۴۰۱ را مشاهده کرد. فارغ از این موضوع خبرهای منتشر شده در سطح خرد و کلان سیاسی و اقتصادی موجب شد تا سهامداران با امید بیشتری به خرید سهام بپردازند و چشم‌انداز مثبتی را برای آینده بورس تهران متصور باشند. در ادامه با بررسی شرایط موجود، واکاوی اثرات خبرهای منتشر شده و همچنین نگاهی به روندهای روزانه نماگرهای تالار شیشه‌ای، به پیش بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

امید برجامی در بورس تهران؟

طی دو روز گذشته برخی خبرها و صحبت‌ها باعث شده است که احتمال از سرگیری مذاکرات احیای برجام افزایش یابد و بازارها نیز تا حدی به این موضوع واکنش داده‌اند. چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی صحبت‌های خود از احتمال از سرگیری گفتگوها پیرامون توافقات هسته‌ای ایران و غرب در آینده نزدیک سخن گفت و خبر احتمال سفر پادشاه عمان به تهران و انتقال پیشنهاد آمریکا، این موضوع را تشدید کرد و موجب شد که بازار ارز با کاهشی حدود ۲هزار تومانی همراه شود و به کانال ۵۱هزار تومانی برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان