//
کدخبر: ۳۹۹۳۸۹ //

سقوط قیمت «۲۰۷ پاناراما اتومات» به زیر مرز یک میلیاردی + جدول

رصد بازار از افت عجیب قیمت در بازار امروز 16 اردیبهشت 1402 حکایت دارد، کاهشی که خودروهای پرطرفدار ایران خودرو بیش از همه طعم آن را چشیدند.


سقوط قیمت «207 پاناراما اتومات» به زیر مرز یک میلیاردی + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

فعالان بازار خودرو معتقدند پالاس‌های برکناری وزیر صمت همچنان در این بازار حس می شود و ظاهرا سایه آن همچنان در این بازار وجود دارد. اما در کنار این عامل فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که اخبار و حواشی واردات خودرو نیز بر کاهشی شدن قیمت خودرو اثر گذار بوده است و این اخبار موجب شده تا خودروهای بالای یک میلیارد با تغییر مسیر به کانال زیر یک‌میلیارد بازگردند.

باتوجه به شرایط موجود سومین عاملی که می توان به آن اشاره کرد به ثبات نرخ دلار در بازار باز می گردد، فعالان بازار خودرو معتقدند این عامل هم در کاهشی شدن قیمت خودرو تاثیر داشته است.

براساس ارزیابی بازار امروز «207 پاناراما اتومات» در بازار با افت 143 میلیونی بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «دنا پلاس توربو اتومات» با افت 128 میلیونی قرار گرفت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 636 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 4 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 490 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افت 25 میلیونی را ثبت کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 576 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 701 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 24 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 143 میلیونی در بازار رکورد افت قیمت در بازار بیشتر افت را به خود اختصاص داد و در بازار  825 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار 950 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 128 میلیونی را ثبت کرد و با این شرایط قیمت آن به زیر یک میلیارد تومان بازگشت.

ایران اقتصاد 16

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان