//
کدخبر: ۳۹۷۶۰۱ //

زمان جدید رتبه بندی معلمان اعلام شد + جزئیات مهم

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از شما می‌خواهیم اگر عاشق ایران هستید آموزش و پرورش را تنها نگذارید، گفت: رتبه‌بندی مهم‌ترین اقدام تحولی نظام تعلیم و تربیت و ضامن پویایی آن است.

زمان جدید رتبه بندی معلمان اعلام شد + جزئیات مهم
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر نقش مدیر مدرسه به‌عنوان بازیگر فعالی دیده می‌شد امروز وضعیت رتبه‌بندی این نبود. فرآیند ساماندهی و تعیین تکلیف بازمانده‌ها و معترضان هنوز به سرانجام نرسیده است. به عنوان مثال ۳۵ هزار نفر هنوز رتبه‌های خود را نمی‌دانند یا برخی فاقد رتبه‌اند. تا پایان اردیهشت باید تمام این فرآیندها به پایان برسند و تعیین تکلیف شوند.

صحرایی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید معاونت اقتصادی داشته باشد و دارایی‌ها را به درستی مدیریت کند و تاحد امکان پاسخگوی معیشت معلمان باشد.

وی از مدیران مدارس خواست که وزرای مختلف را به کلاس درس فرزندان خود دعوت کنند تا فضای مدارس را از نزدیک ببینند و در جریان امور قرار بگیرند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به تاثیر مثبت تغییرات کنکور و افزایش سهم سوابق تحصیلی اشاره کرد و گفت: در گذشته کلاس کنکور همه فرآیند تحصیل دانش آموزان را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

وی در خاتمه اعلام کرد که از سال آینده کنکور اختصاصی تربیت معلم ایران را خواهیم داشت. همچنین برای نخستین بار از شیوه دومدرکی برای جذب معلم در دانشگاه فرهنگیان استفاده خواهیم کرد. برای دانش آموزان ممتاز که در قران، فعالیت‌های ورزشی ترییتی، فرهنگی، علمی دارای استعداد برتر هستند مستقیم به دانشگاه فرهنگیان خواهند رفت. آیین نامه جذب استعدادهای برتر دانش آموزی برای نخستین بار ابلاغ خواهیم کرد و اگر بتوانیم ظرفیت آن را برای امسال ایجاد کنیم. از سال آینده هر پردیس دانشگاه فرهنگیان با چند مدرسه، به صورت اشتراکی کار خواهند کرد و مدارس کارورزی ایجاد می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان