//
کدخبر: ۳۴۱۷۵۶ //

جزئیات تازه از حادثه برخورد هواپیما با مدرسه‌ای در تبریز

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: درپی برخورد «جنگنده F۵» به ساختمان «دبیرستان میلاد» تبریز، با توجه به این که ساختمان مدرسه، قبلاً مقاوم‌سازی شده بود، سازه، استحکام کافی را داشته و تنها در اثر آتش سوزی ایجاد شده، تأسیسات مدرسه دچار آسیب شده که عملیات تعمیرات آن به سرعت در حال انجام است.

جزئیات تازه از حادثه برخورد هواپیما با مدرسه‌ای در تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز یک فروند جنگنده آموزشی F5 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ستارخان شهر تبریز سقوط کرد که متأسفانه دو خلبان این جنگنده و یکی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش؛ در این حادثه جنگنده F5به دیوار «دبیرستان میلاد» در حوالی خیابان انقلاب تبریز برخورد کرد، از همین رو مهندسان و ناظران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی به منظور بررسی ابعاد خسارات وارده به این مدرسه بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است، باتوجه به این که ساختمان مدرسه قبلاً مقاوم‌سازی شده بود، سازه مدرسه از استحکام کافی برخوردار بوده و آسیبی ندیده است. تنها بر اثر انفجار و آتش سوزی ایجاد شده، تأسیسات مدرسه و بخشی از دیوار مدرسه دچار آسیب شده است.

عملیات تعمیرات و بازسازی فضاهای آسیب دیده در اسرع وقت آغاز خواهدشد تا به لحاظ مسائل و مشکلات زیرساختی، کمترین خللی در روند تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز ایجاد نشود، از این رو آمادگی لازم جهت حل مشکلات به وجود آمده در این مدرسه وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان