//
کدخبر: ۳۹۷۲۷۱ //
اختصاصی فرتاک نیوز؛

گزارش سود و زیان «واچ لیست» ارائه شده‌ی دوشنبه چهارم اردیبهشت

گزارش سود و زیان «واچ لیست» ارائه شده‌ی دوشنبه چهارم اردیبهشت را با هم می بینیم.

گزارش سود و زیان «واچ لیست» ارائه شده‌ی دوشنبه چهارم اردیبهشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 دوستان و فعالان عرصه ارز دیجیتال اگر خاطرتون باشه خبری رو در ساعت 13:47 دقیقه ظهر روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در فرتاک نیوز با عنوان ارز دیجیتال| سود در خرید واچ لیست در کوتاه مدت به شما توصیه نمودیم .

پیرامون قولی که به شما داده بودیم مبنی برای ارائه گزارش(برای صحت و سقم به لینک بالا مراجعه نمایید)  که گفته بودیم در کوتاه مدت این موارد در ارز دیجیتال سود دهی خواهد داشت، خوشبختانه تنها پس از گذشت چند ساعت از پیشنهادی که به شما ارائه داده بودیم، این سود دهی خود را نشان داد و کسانی که از این خبر استفاده کرده بودند، بهره لازم را بردند.

در خبر منتشر شده در فرتاک نیوز و هم چنین فرتاک اقتصادی  نکته قابل توجه این بود که در بازار کاملا ریزشی، از ۱۴ ارزی که توصیه کرده بودیم 2 مورد بین13 تا ۱۷درصد سود داشتند که بسیار قابل توجه می باشد. 8 مورد بین 1تا 7 درصد سود ، در 2 مورد شاهد هیچ نوسانی نبودیم و تنها از 14 مورد توصیه شده شاهد 2مورد منفی آن هم تاسقف 1 درصد بودیم .

در جدول زیر چهارده مورد مورد نظر را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم و در صورتی که تمایل داشتید می توانید فرتاک نیوز و فرتاک اقتصادی را به دوستان خود توصیه کرده و اخبار و اطلاعات دقیق و پیشنهادهای ما را که با تحلیل‌های کارشناسانه محمد روزبهانی تحلیل‌گر بازارهای مالی(ارز دیجیتال) همراه باشید تا بهترین تصمیم را برای خریدهای خود داشته باشید.

BEL  _1%

DOGE خنثی

WNXM  _1%

SHIBA +1%

IDEX +17%

GRT  +1%

ZIL +05%

MAGIC  +4%

COCOS +13%

ENS+2%

PLA خنثی

MATIC+1%

CFX+7%

AUDIO +6%

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان