//
کدخبر: ۳۹۵۶۵۲ //

زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا اعلام شد

معاون فروش و بازاریابی سایپا از آغاز تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه خودرو از هفته دوم اردیبهشت به بعد خبر داد.


زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل خودرو‌های ثبت نام شده در سامانه یکپارچه خودرو به مشتریان از هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد.

حسین کاظمی درباره عرضه خودرو‌ها بر اساس ثبت نام صورت گرفته در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، اظهارداشت: با توجه به هدف گذاری گروه سایپا مطابق با سیاست‌های وزارت صمت درخصوص تولید ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری، کلیه متقاضیان خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا که حساب وکالتی باز کردند و در سامانه یکپارچه عرضه خودرو ثبت نام کردند، منتخب شدند.

او خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن شرایط ثبت نام خودرو از جمله دارا بودن گواهینامه، عدم پلاک فعال و عدم خرید خودروطی ۴۸ ماه گذشته، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه برای تمام متقاضیان در اولین دوره ثبت نام سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم می‌شود.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل خودرو‌ها به مشتریان بر اساس زمان درج شده در قرارداد (با ارسال اطلاعات خودرو به پلیس راهور فراجا و پس از اخذ پلاک انتظامی) از هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان