//
کدخبر: ۳۹۴۰۹۳ //

مقصر گران فروشی بلیت هواپیما انسان نیست ؟!

صدیق نیا گفت: عمده گران فروشی های بلیت هواپیمادر ایام نوروز توسط ربات های غیر مجازی بود که با شرکت های هواپیمایی در ارتباط بودند.

مقصر گران فروشی بلیت هواپیما انسان نیست ؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

صدیق نیا سرپرست دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی گفت: نظارت و مشاهدات میدانی در پایش نرخ  بلیت هواپیما حاکی از آن  است که عمده گران فروشی  در بلیت هواپیما مربوط به مجاری و کانال های غیر رسمی و فروش الکترونیکی است و به طور معمول این  سایت ها از سازمان هواپیمای کشور مجوز ارائه خدمات به صورت الکترونیکی را نداشتند.

به گفته سرپرست دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی‌، سازمان هواپیمایی دو مجوز به دفاتر خدمات مسافرتی ارائه می کند که یک مجوز مربوط به ارائه خدمات حضوری است و مجوز دیگر مربوط به ارائه خدمات الکترونیکی است. 

او می گوید: اتفاقی که امسال افتاد به واسطه کنترل نرخ  و نظارت ها  ،گران فروشی بلیت از کانال رسمی به کانال های غیر رسمی و بدون مجوز هدایت شد  وعمده تخلف ها  از سوی سایت هایی بود  که از سازمان هواپیمایی مجوز نداشتند و از طریق یک ربات به ما اتصال پیدا می کردند .

 

صدیق نیا گفت: هر زمانی که تخلفی توسط دفاتر خدمات مسافرتی و یا شرکت های هواپیمایی رخ می دهد مسئولیت آن بر عهده  ایرلاین ها است چراکه  باید شرکت های هواپیمایی نظارت خود را بر کانال های فروش بلیت افزایش دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان