//
کدخبر: ۳۹۰۱۳۲ //

توزیع ۲۰۰۰ میلیارد اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه در آستانه نوروز

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه گفت: برای نوروز امسال حدود دو هزار میلیارد ریال اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه توزیع شود.

توزیع ۲۰۰۰ میلیارد اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه در آستانه نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم محمدی با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین اسکناس نو در بانک‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: تدابیر لازم برای توزیع اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه اندیشیده شده و امیدواریم توزیع اسکناس نو از اواسط هفته جاری آغاز شود.وی با بیان ایکه برای نوروز امسال توزیع دو هزار میلیارد ریال اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه در نظر گرفته شده که حدود دو برابر سال سال گذشته است، خاطرنشان کرد: این رقم در قالب انواع اسکناس و ایران چک توزیع خواهد شد.
ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه افزود: توزیع اسکناس نو برای بانک‌هایی که متقاضی باشند انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم شعب منتخب را نیز برای مردم در نظر بگیریم.
محمدی همچنین از آماده‌باش بانک‌های استان برای ایام پایانی سال نیز خبر داد و اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز و واحدهای پاسخگویی به مشتریان در هریک از بانک‌ها تشکیل می‌شود.وی ادامه داد: در جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها نیز تاکید کردیم که در این روزهای پایان سال شارژ مداوم پولی برای دستگاه‌های خودپرداز صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.
به گفته ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه، مشکلی برای تامین  نقدینگی بانک‌ها نیست و تلاش می‌شود پول کافی در اختیار بانک‌ها قرار گیرد تا  دستگاه‌های خودپرداز در روزهای پایانی سال و ایام نوروز نقدینگی کافی داشته باشند.
وی از برنامه‌ریزی بانک‌ها برای ارائه خدمات در ایام نوروز و در قالب شعب کشیک هم خبر داد و گفت: ساعت کاری شعب کشیک در روزهای تعطیل از ۹ تا ۱۲ بوده و لیست شعب کشیک نیز در سایت بانک‌ها در دسترس خواهد بود.
محمدی ادامه داد: به علاوه بخش عمده خدمات بانکی به صورت الکترونیکی در دسترس مردم است.وی همچنین از پیگیری برای در نظر گرفتن خودپردازهای سیار در نقاطی که استفاده مردم زیاد است، خبر داد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان