//
کدخبر: ۸۱۵۹۰ //

آغاز توزیع ۱۰۰ میلیارد اسکناس نو در کرمانشاه

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه از آغاز توزیع اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه از امروز(23 اسفند) خبر داد و گفت: در ایام نوروز 100 شعبه بانکی در کرمانشاه کشیک هستند.

آغاز توزیع 100 میلیارد اسکناس نو در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مرادی با اشاره به آغاز توزیع اسکناس نو در تمامی شعب بانک‌های استان از امروز (23 اسفند)، میزان اسکانس نو در نظر گرفته شده برای استان را 100 میلیارد ریال اعلام کرد که شامل اسکناس‌های 10 هزار، 20 هزار، پنجاه هزار و صد هزار ریالی و همچنین ایران چک است.

 

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع اسکناس  نو تا پایان سال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همه شعب بانک‌ها بر اساس سهمیه‌ای که دارند، توزیع اسکناس نو را انجام خواهند داد.

 

مرادی در ادامه از افزایش ساعت کاری بانک‌ها در روزهای پایانی سال خبر داد و عنوان کرد: اکثر بانک‌ها تا ساعت 17 در قالب باجه عصر فعالند.

 

به گفته وی، برخی از بانک‌ها در روز 29 اسفند نیز شعب کشیک دارند که لیست شعب آنها روی سایت بانک موجود است.

 

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه درباره ساعت کاری بانک‌ها در تعطیلات نوروز نیز افزود: حدود 100 شعبه بانکی یعنی معادل 20 درصد شعب در ایام تعطیلات نوروز ارائه خدمات به صورت کشیک خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: اکثر بانک‌ها 10 تا 15 شعبه کشیک در مرکز استان و شهرستان‌ها برای ایام نوروز در نظر گرفته‌اند که اطلاعات این شعب نیز بر روی سایت بانک‌ها وجود دارد.

 

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه گفت: اقدامات لازم برای تامین پول مورد نیاز مردم خصوصا در دستگاه‌های خودپرداز نیز برای ایام نوروز صورت گرفته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان