//
کدخبر: ۳۸۹۸۵۴ //

تولید در شرکت ایران خودرو کرمانشاه امسال ۱۶ درصد رشد یافت

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه، از افزایش ۳/۱۶ درصدی تولید این شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد و گفت: این شرکت توانسته بیش از ۴۱ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کند در حالی که تولید سال گذشته این شرکت ۳۵ هزار و ۳۴۸ دستگاه خودرو بود.

تولید در شرکت ایران خودرو کرمانشاه امسال ۱۶ درصد رشد یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمد ملکی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، از شکست رکورد تجاری‌سازی خودروها هم خبر داد و افزود از ابتدای سال تا روز ۱۵ اسفند تعداد ۴۵ هزار و ۷۹۰ دستگاه خودرو در این واحد صنعتی تجاری‌سازی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تعداد ۳۶ هزار و ۳۸۰ دستگاه خودرو بود و رشد ۸/۲۵ درصدی را نشان می دهد.

وی از دیگر توفیقات شرکت ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ را کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران،اخذ ۲ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت انرژی،انجام پروژه کیتینگ،تولید خودروهای بدون کسری قطعه، تمدید ۲ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱، اجرای چندین طرح دانش بنیان، کسب عنوان واحد برتر و نمونه استانی و افتتاح خانه بهداشت کارگری(شهید فریدون احمدی) عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه افزود در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو امکان تحویل محصول در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

وی احداث ساختمان انتظار مشتریان(شهید محسن حججی) را هم در راستای حفظ کرامت مشتریانی دانست که از اقصی نقاط کشور به این واحد صنعتی جهت تحویل خودرو مراجعه می کنند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می کنند در خط تولید این شرکت به کار می رود که همین موضوع اشتغال غیر مستقیم بالایی را ایجاد کرده است.

شایان ذکر است شرکت ایران خودرو کرمانشاه در ۲ حوزه واحد برتر و کارگروه نمونه در سی و چهارمین جشنواره امتنان عنوان نخست را کسب کرده که به همین خاطر کاندید کسب عنوان برتر در سطح ملی نیز شده است.

گفتنی است تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای ۳ ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پرژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نیمه اول امسال حدود ۱۸ هزار خودرو در این شرکت تولید شد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان