//
کدخبر: ۳۸۵۴۱۵ //
رصد بازار خودروهای داخلی؛

چرخش قیمتی در بازار خودرو؛ رشد قیمت بازگشت + جدول

ارزیابی بازار خودرو از چرخش قیمت در این بازار حکایت دارد، بطوریکه برخلاف روز گذشته امروز برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو رشد قیمت داشتند و برخی دیگر ثبات.

چرخش قیمتی در بازار خودرو؛ رشد قیمت بازگشت + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

 براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S7 پلاس» رکورد رشد قیمت را شکست و با افزایش 10 میلیونی قیمت راهی بازار شد؛ این خودرو در ماه‌های اخیر نوسان بسیاری داشت و رکورد‌های عجیب قیمتی را ثبت کرد، امروز هم برخلاف روز گذشته این خودرو با رشد قیمت راهی بازار شد. از سوی دیگر «تارا دنده ای» و «پژو 207 دنده ای» نیز افزایش 2 میلیونی داشتند و سایر پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند. اما چه عاملی موجب شد تا بازار خودرو تغییر جهت دهد، به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت دلار عمده دلیلی است که موجب شد تا شاهد چرخش قیمت در بازار باشیم.

نوسان قیمت خودرو در بازار موجب شده تا معامله در این بازار به کمترین سطح برسد و با این شرایط خرید و فروش در بازار آزاد در کمترین سطح صورت گیرد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران نیم نگاهی به پیش فروش خودروسازان و نیم نگاهی نیز به بورس کالا دارند و خرید و فروش در بازار آزاد در پایین سطح قرار دارد.   

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز 460 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S7پلاس» برخلاف روز گذشته که افت قیمت داشت امروز با رشد 10 در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و 390 میلیون تومان رسید.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 627 میلیون تومانی شد و رشد 2 میلیونی قیمت داشت.  از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشتند و «دنامعمولی» در بازار 620 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 765 میلیون تومان قیمت خورد . اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 640 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد.

ایران اکو

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اکوایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان