//
کدخبر: ۳۸۶۵۱۴ //
معاون حمل و نقل استان کرمانشاه خبر داد؛

پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه از اول اسفند‌

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد.


 پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه از اول اسفند‌
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد احمدی با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفندماه آغاز خواهد شد و دراین راستا، طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه هم زمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند و زودتر از سال‌های قبل آغاز می شود.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل مسافری آغاز خواهد شد.

احمدی در ادامه عنوان کرد: از هفتم اسفندماه، فروش بلیت های سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفترهای فروش شرکت‌ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می شود؛ امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای داشته باشیم گفت: از این رو برنامه ریزی های لازم انجام شده است که با به کارگیری همه ظرفیت های لازم نسبت به ارائه خدمات شایسته به هموطنان اقدام شود.

احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: امسال، اجرای طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۲۴ اسفندماه شروع می شود که دلیل زودتر آغاز شدن آن نسبت به سال‎‌های قبل نیز آغاز ماه مبارک رمضان از سوم فروردین ماه است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان