//
کدخبر: ۳۸۶۵۱۱ //
رییس سازمان قطار شهری کرمانشاه:

آغاز "ریل‌گذاری" قطار شهری کرمانشاه/ هر ۲ ماه، یک کیلومتر ریل‌گذاری می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از آغاز ریل گذاری مسیر فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد.


آغاز "ریل‌گذاری" قطار شهری کرمانشاه/ هر ۲ ماه، یک کیلومتر ریل‌گذاری می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی غلامرضایی با اشاره به شروع ریل گذاری پروژه قطار شهری از ابتدای بهمن ماه، گفت: ریل گذاری فاز اول پروژه از سمت کارمندان شروع شده است.

وی با بیان اینکه ریل‌های خریداری شده از ذوب آهن اصفهان است، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ تن ریل خریداری شده و ۲۰۰ تن دیگر هم سفارش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تولیدات ذوب آهن اصفهان محدود است، بنابراین باید تدریجا خرید ریل صورت گیرد، گفت: در نظر داریم یک محموله ۲۰۰ تنی دیگر هم تا قبل از نوروز سفارش دهیم.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه هر محموله ۲۰۰ تنی برای ریل گذاری حدود یک کیلومتر از مسیر پروژه به کار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با شروع پروژه از ابتدای بهمن، در کمتر از یک ماه حدود ۵۰۰ متر از مسیر فاز یک ریل گذاری شده است.

غلامرضایی گفت: با این روند در صورت تامین به موقع ریل، می‌توانیم هر دو ماه، یک کیلومتر از مسیر پروژه را ریل گذاری کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه طول مسیر فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه - از ابتدای کارمندان تا میدان آزادی- را هفت کیلومتر اعلام و تصریح کرد: از این هفت کیلومتر، ۵.۵ کیلومتر هوایی و ۱.۵ کیلومتر بصورت زیرزمینی است.

وی با بیان اینکه سایر کارهای پروژه در کنار ریل گذاری در حال انجام است، گفت: با توجه به دستور شهردار کرمانشاه مبنی بر اتمام فاز یک پروژه ظرف دو سال آینده تمام اقدامات لازم برای تکمیل این فاز بصورت همزمان در حال انجام است.

غلامرضایی گفت: در حال حاضر در کنار ریل گذاری، ساخت ایستگاه‌ها، تامین برق پروژه و پیگیری تامین ناوگان پروژه از وزارت کشور در دستورکار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از پیشروی پروژه طبق برنامه ریزی دو ساله خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم تا دو سال دیگر فاز اول پروژه را تحویل دهیم.

 منبع:ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان